7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Catbert

Spotify verwijderen

Beste OMT’ers,

Ik heb een Spotify premium account, maar sinds enkele weken hapert de muziek op al mijn devices (iPhone 4s, Ipad2 en MacBook Pro). De helpdesk van Spotify geeft als eerste reactie om alle apps opnieuw te installeren (gedaan voor iPhone en iPad en is nu OK), maar op de MacBook lukt het niet. Ik moet deze files verwijderen:

Make sure that Spotify is no longer running (Spotify » Quit Spotify)
    Manually delete these folders:
    ~/Library/Caches/com.spotify.Client
    ~/Library/Application Support/Spotify
    Delete the Spotify application in the Applications folder
    (optional) It might be best to restart you computer at this point.
    Reinstall Spotify (download)

Ik heb me een ongeluk gezocht in de library, maar ik kan de files niet vinden (beide niet, ze staan er niet tussen). Heeft iemand een tip hoe ik deze files evt via terminal kan verwijderen?

Thanks.

Bijdrager
    AppleStef

Zoek je wel in je thuisbibliotheek?

Moderator
    unSOUND

Je zit wel in de juiste library te bladeren hoop ik ?

Die ~ staat voor de Thuismap, je moet dus wel zoeken in de library die in de Thuismap staat, niet die in de root van de harde schijf staat, of die in de map Systeem staat.

Mocht je Lion draaien, dan is die Bibliotheek verborgen. Om daar toch eenvoudig te komen klik je in de menubalk van de Finder op “Ga” met de ? toets ingedrukt, dan staat de Bibliotheek er wel bij.

Bijdrager
    Catbert

@AppleStef
    Mijn HD heet MacBook Pro; als ik daarop klik krijg ik 2 opties: MacBook HD en Network. Ik kies voor MacBook HD, dus volgens mij zit ik dan in mijn thuisbibliotheek (library)

Bijdrager
    AppleStef

Nope, je zit fout. Volg de instructies van unSOUND hierboven.

Bijdrager
    Catbert

unSOUND, AppleStef, many thanks, ik zat idd in de root te kijken :money: kan een slotje op.

Moderator
    unSOUND

En mocht je je een keer op een regenachtige zondagavond afvragen hoe dat nou zit met al die Bibliotheken…

Uitleg please: Verschil tussen de 3 Bibliotheekmappen?..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.