8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    keesmolenaar31

Spotify recordings

Hallo

Ik heb een probleem
    ik wil graag net als velen met mij mijn spotify playlist opnemen nou dacht ik daar een handig programma voor te hebben gekocht namelijk
    Replay music van applian tech. .inc maar nadat ik een nummer heb opgenomen replay een momentje voor zichzelf hebben om de track te taggen. daardoor is het volgende nummer alweer begonnen en neemt hij daar dus een heel stuk van op. ik zou er bij kunnen gaan zitten maar dan kan ik net zo goed de heleboel zelf downloaden. ik heb al een beetje lopen klieren met wat settings maar nog niks heeft geholpen

ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft of een alternatief weet

bedankt
    mvg kees

Bijdrager
    Xcode

Het zou je sieren om gewoon een abonnement te nemen, dan kan je de nummers ook op een iPad, iPhone of iPod touch beluisteren én zelfs offline.

Bijdrager
    keesmolenaar31

ja ik heb ook een abonnement op spotify maar mijn opa die stuurt altijd nummers naar mij door die ik dan voor hem op cd zet voor in de auto en een kopie daarvan voor in zuin huisje in spanje daarvoor had ik dit programma eigenlijk gekocht

Bijdrager
    macsiem

Ben benieuwd, zou ook wel nummers vanuit Spotify op een CD willen branden voor in de auto. Heb daar nog een ouderwetse CD-speler in de radio en geen usb aansluiting helaas.
    Maar kan mij niet voorstellen dat door een jaar abonnement te nemen op Spotify je de beschikking krijgt over vele duizenden Cd’s
    Heeft een doorstart van Free Record Shop dan nog wel zin?

Maar wie weet…
    Blijf dit draadje volgen.

Bijdrager
    binaries4me

Koop wat muziek in itunes en branden maar!

Bijdrager
    johnkeates

In principe zou je de muziek gewoon kunnen noteren en dan in iTunes kunnen kopen. Een spotify abbo geeft je geen recht op het opslaan van de muziek.

Opnemen kan ook met Audio Hijack, dan neem je gewoon je systeem audio op, wat je dan achteraf kan knippen zodat je de nummers hebt die je wil hebben.

Bijdrager
    keesmolenaar31
    johnkeates op 30 juli 2013

In principe zou je de muziek gewoon kunnen noteren en dan in iTunes kunnen kopen. Een spotify abbo geeft je geen recht op het opslaan van de muziek.

Opnemen kan ook met Audio Hijack, dan neem je gewoon je systeem audio op, wat je dan achteraf kan knippen zodat je de nummers hebt die je wil hebben.

Replay music van applian tech. .inc doet dit ook alleen knipt hij ze automatisch en geeft de nummers ook een tag door ze te vergelijken met andere nummers op internet(zoals shazam ook doet). een vriend van me zegt het gefixed te hebben ga er zo ff heen zal het wel posten voor de mensen die dit ook handig vinden om te gaan gebruiken.

Bijdrager
    keesmolenaar31

het werkt nu goed!

je moet het systeem volume zo hard mogelijk zetten en het taggen werkt niet 100% maar hij split ze wel automatisch.
    (zet ook afspelen met pauzes aan in je spotify)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.