4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Hetz

Spotify op iPad loopt telkens vast.

Beste allen,

Ik heb een iPad waarop ik de iphone app Spotify draai. Via ons wifi met een airport express speel ik dan muziek af over de boxen van mijn stereo. Het wifi signaal is vrijwel altijd maximaal en bij Spotify via de labtop nooit problemen.

Het iPad probleem bestaat uit het feit dat een nummer afgespeeld via Spotify er na ca. 50 seconden mee stopt. Vervolgens kan ik dan ook geen ander nummer meer kiezen (wel kiezen maar ook dit speelt dan niet meer af). Alleen als ik Spotify helemaal afsluit en weer opnieuw opstart kan ik weer ca. 50 sec van een nummer luisteren alvorens alles weer opnieuw gebeurd.

Weet iemand wat hier mis zou kunnen zijn? Alvast bedankt!

Bijdrager
    Gogol

Leg je probleem voor bij de ontwikkelaar!

Bijdrager
    iBookMark

Gaat het om nummers uit je playlist of rechtstreeks gestreamd vanaf Spotify?

Wanneer je een playlist hebt aangemaakt wordt die gesynchroniseerd met je iPad. Het kan zijn dat het synchroniseren niet goed gegaan is en de nummers niet geheel zijn overgepompt.

Bijdrager
    NTG

De app gebruikt het vaste geheugen van je iPad als tijdelijke opslag van de tracks die hij heeft binnengehaald. Dus dan zou het kunnen dat je misschien te weinig MB’s over hebt op je iPad of de app gewoon simpelweg een bepaald aantal nummers kan opslaan… als het dat laatste is moet je de app misschien resetten (als dat kan tenminste, want ik heb al een tijdje geen Premium meer, ik weet het dus niet helemaal zeker of dat kan) of als je iPad gewoon simpelweg helemaal vol zit kan je het beste wat er af mikken om wat meer geheugen vrij te maken voor het downloaden van nummers door de spotify app.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.