6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    wjend

Spotify nadelen?

Hallo OMT’ers,
    Sinds de introductie van Spotify in Nederland, heb ik het op m’n iMac staan, en ik vind het in een woord geweldig! Het is de Open versie, maat zoveel voor zo niks vind ik echt heerlijk. Altijd als ik m’n iMac aanzet, gaat Spotify meteen aan. Wat een goed programma!

Maar nu wil ik een nieuwe iPod touch gaan kopen, en ik vind dat muziek zeker geld waar is, en dus geen LimeWire voor mij. Maar, een stelletje nummers/albums uit iTunes kost meer dan een maand Spotify Premium (€10,), en dat geld zou ik anders ook aan muziek uitgeven. Nu vraag ik mij af, kost Spotify met offline playlists meer batterij dan de normale muziek-app, is de UI goed vergeleken bij de muziek-app, dus, wat zijn de nadelen? Want de prijs en de functies zijn erg aantrekkelijk!
    Alvast bedankt,
    Wander

Bijdrager
    Muiter

Hoi Wander,

Niet twijfelen, gelijk doen!

Ik heb het hier op m’n iMac draaien en op de iPhone. Interface zowel op de Mac als iPhone is goed en duidelijk. Het werkt voor mij perfect. Betreft batterijduur heb ik nog geen klagen, weet natuurlijk niet wat je eisen hierin zijn.

Zeker straks met de software update van het iOS, rechtstreeks streamen vanaf je iPod touch naar de AirportExpress… Muziek luisteren… het wordt steeds leuker!

Bijdrager
    diedrikringenier

heb geen abo nodig. Op een een of andere manier gaan de minuten er niet af bij mij. Hoera!!!

Bijdrager
    wjend

Ok, mooi!
    Eigenlijk weinig te reageren, maar hoe maak je dat soort playlists precies? En hoe kun je betalen, want ik heb geen creditcard…:eek:

@diedrikringenier
    , maar dan kun je nog niet de app gebruiken, offline playlists maken, en heb je geen hogere geluidskwaliteit…:lol:

Bijdrager
    @RoRoNL

Gewoon proberen joh, je kunt binnen de eerste maand weer opzeggen als het niet bevalt. Ben je maar een 10tje kwijt. Gelukkig geen jaarcontracten daar:)

Betalen met PayPal is wel het makkelijkste

Bijdrager
    wjend

Toch eigenlijk een geweldig idee…
    Nu ook weer Spotify op de achtergrond. Dit weekend (hopelijk) de nieuwe iPod touch, even wachten op de nieuwe SwitchEasy Nude, en dan dit maar eens proberen! Heb trouwens SwitchEasy gemaild, ze zeggen dat ze eind deze week of volgende week met de nieuwe hoesjes komen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.