10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    STEVEJ0BS

! Spotgoedkope software ! (CS2, Office etc.)

Ik vind het de moeite waard om hier een topic over te openen:

Ik doe maar een gooi:
    Op http://www.slim.nl is Adobe Photoshop CS2 te koop voor slechts 152 euro!
    Office 2004 professional is slechts 48,50!

Dat is toch niet te geloven?

Hetzelfde principe als de onderwijsstore van Apple, maar dan 90% korting.

Bijdrager
    Nikita

Addertje is wel dat je student moet zijn. En via Marktplaats later verkopen is er ook niet bij (heb ik geprobeerd met m’n Office 2000 versie – werd verwijderd).

Bijdrager
    Brac

Een ander addertje is dat je de software niet voor commerciële doeleinden mag gebruiken.

Bijdrager
    boris198629
    ”Nikita”

Addertje is wel dat je student moet zijn. En via Marktplaats later verkopen is er ook niet bij (heb ik geprobeerd met m’n Office 2000 versie – werd verwijderd).

Slim.nl
    Is dé webwinkel met officiële software, games, tijdschriften, boeken en gadgets speciaal voor studenten (en hun ouders!), docenten en medewerkers uit het VO, VMBO, MBO en de ROC sector.

ik vind dat niet echt een addertje:)

Bijdrager
    murcielago

maar als ik em van je koop, dan is dat dus niet geldig volgens de licentievoorwaarden, en dan zou ik em beter kunnen downloaden

Bijdrager
    Esquare
    ”murcielago”

maar als ik em van je koop, dan is dat dus niet geldig volgens de licentievoorwaarden, en dan zou ik em beter kunnen downloaden

Inderdaad. Bij sommige mensen leeft het malle idee dat als het schijfje er maar officieel uitziet, het gebruik ervan legaal is.

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”murcielago”

Dan zou heel marktplaats dus ook illegaal zijn.

Bijdrager
    Esquare
    ”Cosm0politan”

Dan zou heel marktplaats dus ook illegaal zijn.

Dat komt aardig dicht in de buurt (wat software betreft dan). Als je er geen licentie bij ‘krijgt’, is elke cent die je aan software uitgeeft er één te veel.

Bijdrager
    Nikita

Ik vind het ook krom, want ik stelde nog dat ik het alleen zou doorverkopen aan een andere student. Alleen daar wilde ze niet aan, bij Marktplaats… Terwijl er zo ontzettend veel illegale software in de vorm van kopietjes rondwaard daar… :?

Uiteraard is Slim! software een mooie oplossing, daar niet van.

Bijdrager
    Gijs Raggers

Erg jammer dat VectorWorks niet mee doet. Dom ook.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.