5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    julesp

Sport Club Internet+ Tv

Hallo OMT-ers,
    Op de sportclub willen wij graag internet en televisie hebben.
    Nu heb ik op de sites van XS4ALL, KPN, Het net en UPC de postcode-check gedaan, maar allemaal kunnen ze het niet leveren op ons adres.
    We hebben wel op de club een telefoon lijn, zouden we daar iets mee kunnen (behalve inbellen :D)?
    Een dongle is niet zo’n goed idee, omdat er meerdere laptops op moeten kunnen aangesloten.
    En is er misschien nog een oplossing voor televisie?

Groetjes,
    Jules

edit: Ik kan me iets vaags herinneren van een router, waar je dan weer zo’n dongle op kon aansluiten, die het signaal dan weer doorstuurt naar naar andere computers.

Bijdrager
    Donnie Darko

Wat is de postcode+huisnummer ?

Je kunt wellicht ADSL over ISDN nemen, niet erg snel maar acceptabel als je geen ‘gewoon’ internet kunt nemen.

Betreft de televisie kun je misschien denken aan Digitenne.

Bijdrager
    julesp
    ”Donnie

Wat is de postcode+huisnummer ?

Je kunt wellicht ADSL over ISDN nemen, niet erg snel maar acceptabel als je geen ‘gewoon’ internet kunt nemen.

6862 DS, Sportlaan 1. Wel zitten we aan de rand van het dorp.

Bijdrager
    julesp
    ”Donnie

Betreft de televisie kun je misschien denken aan Digitenne.

Ook niet beschikbaar……

Bijdrager
    iMike

Heb ff op http://www.ziggo.nl gechecked maar ook niet helaas. Wordt een beetje lastig dan lijkt me.
    Bij ziggo is het echter wle zo dat je in sommige plaatsen alleen via de telefoon je aansluiting kunt aanvragen, dus misschien zou je kunnen proberen te bellen naar ziggo, upc. etc,

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.