4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    MisteryOfLife

Spore Creature Creator probleem.

Hallo,

Ik ga binnen een paar dagen Spore gaan kopen, en voorlopig heb ik al even de trialversie gedownload van Spore Creature Creator. Nu vraagt die bij het opstarten of je je wilt inloggen/registreren met een EA-account. Nu had ik die al van The Sims, dus wou ik inloggen, maar ik kon de @ niet typen. Bij registreren ook niet. Het ligt niet aan de toets zelf, die werkt in alle andere programma’s, en ‘k heb het voor de zekerheid ook eens met een extern toetsenbord geprobeerd en het werkt ook niet. Gewoon de @ kopieren en dan in het spel plakken werkt ook niet… Heb het al een geherinstalleerd maar dezelfde fout. Is dit echt een fout, en wat kan ik er dan aan doen? Of is het gewoon omdat het een trial is dat je niet kan inloggen?
    Gegevens: Spore op Macbook 2.2 ghz (november 2007), osx leopard
    Bedankt

Bijdrager
    Fierry

Je MacBook ondersteunt het spel niet, alleen MacBooks van dit jaar kunnen het spelen en alleen dan al met alle grafische opties op laag

Bijdrager
    MisteryOfLife

Ik heb gelezen ‘macbooks voor laat 2007 kunnen het spel niet aan’, dus die van mij normaalgezien wel… Creature Creator werkt in elk geval perfect (behalve die @ dan), al wilt dit waarschijnlijk niets zeggen.
    Nog eens nagekeken:
    ATI X1600 or NVidia 7300 GT with 128 MB of Video RAM, or Intel Integrated GMA X3100
    En de mijne heeft een Intel Integrated GMA X3100

Bijdrager
    jannn

ik heb dezelfde macbook en had ook de demo gespeeld. Bij mij werkte deze wel normaal.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.