2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    feifei

Spookagenda's

Ik weet niet hoe het is gekomen, waarschijnlijk door synchronisatie met Mobile Me, maar op een gegeven moment had ik een heleboel spookagenda’s in mijn lijst Mobile Me-agenda’s staan, dus agenda’s die gewoon zomaar worden aangemaakt, maar waar ik niets mee doe.

Maar toch heb ik blijkbaar een of meerdere van die agenda’s gebruikt, want na het verwijderen van deze agenda’s kwam ik erachter dat ik een heleboel agenda-items kwijt was. Die wil ik nu terugzetten via Time Machine.

Ik activeer dus Time Machine, ga naar User-Bibliotheek-Calendars, en klik op Zet Terug.

Dan ga ik naar iCal, naar Archief-Importeer-Importeer. Maar dan?? Er staan 2 mapjes met letters/cijfers eindigend op .calendar, een mapje Attachments, een mapje Calendar Sync Changes, een mapje met letters/cijfers eindigend op .caldav, een textbestandje Calendar Cache en een mapje Inbox.

Vanaf hier weet ik het niet meer. Hoe krijg ik mijn spookagenda’s terug? Wie kan mij helpen?

Ik werk met Snow Leopard OS X 10.6.5.

Dank!

Bijdrager
    jimeh

hmm kun je niet het beste ical openen dan time machine starten en terug gaan naar het punt waar je je oude agenda weer kunt zien?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.