8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Laurens

Spontane bestandsvermenigvuldiging?

Voor het branden van een CD met foto’s wilde ik de beelden eerst exporteren zodat ik geen problemen met de ontvangende partij hoefde te verwachten in verband met de mappenstructuur die vanuit iPhoto wordt aangemaakt.

De interface die toen verscheen bracht een glimlach op mijn gezicht en ik wilde dat anderen niet onthouden.

Dus als het aantal foto’s op je mac spontaan oploopt weet je waar de oorzaak zit.:roll:

Bijdrager
    Yaris

Ik zie je punt niet. Als je foto’s exporteert moet je een doelmap aanduiden en dan weet je sowieso dat je foto’s twee keer op je Mac staan, één keer in iPhoto en nog eens in een map buiten iPhoto.

Bijdrager
    Superflu
    ”Yaris”

Ik zie je punt niet. Als je foto’s exporteert moet je een doelmap aanduiden en dan weet je sowieso dat je foto’s twee keer op je Mac staan, één keer in iPhoto en nog eens in een map buiten iPhoto.

Err … iemand is nog niet echt wakker.:P

Bijdrager
    Nikita

Er staat ‘bestandsex’, Yaris… Beetje flauw op zich, maar toch.

Bijdrager
    LighScan

Ik vrees dat ik ook nog niet goed wakker ben dan. :P

Bijdrager
    Yaris

Dan ken ik er betere over het bedrijven van sex…

Een tekst over de uitbating van een bedrijf met op het einde van een regel het woord bedrijfsex-
    ploitatie.

Wegens het lichtzinnige karakter van dit draadje verplaats ik het ineens naar de Lounge.

Bijdrager
    piddy4888

Misschien kan hier beter een slotje op. Is voor dit soort plaatjes niet het lollige plaatjes topic?

Bijdrager
    Yaris

Je hebt gelijk, piddy. Bij deze.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.