13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Soap

Spoed : iCentre haarlem open Koninginnedag

Hallo,

Na de hele ochtend buiten te hebben gezeten moest ik iets doen op mijn Macbook Pro, en nu is mijn oplader (weer) kapot. En ik kan de MB nu niet gebruiken. Weten jullie of iCentre vandaag nog open is of niet? Ik ga dan naar Haarlem. Het is best wel dringend….

Soap

Bijdrager
    SunKeeper

Op de site kijken?

Daar staat niets bijzonders over Koninginnedag, dus geen bericht is goed bericht.

Wil je het toch zeker weten, dan even de telefoon pakken.:smile:

Bijdrager
    Jojo890

Bel hun? Op 023-711 11 11 en anders is hij dicht. Normaal sluit hij vandaag om 17:00 uur.

Bijdrager
    Oppie

‘Eerste zondag van de maand’.
    Lijkt me duidelijk, vandaag op 30 april…

Bijdrager
    Jojo890

Dus hij is morgen open:)

Bijdrager
    Ree

En anders de Mediamarkt, Cruquius, daar heb ik een maand of wat op zo’n overhaast moment een nieuwe psu gehaald.

Bijdrager
    johnkeates

Waarom moeten wij voor jou zoeken? In de tijd dat je die post gemaakt hebt, kon je ze gewoon gebeld hebben, en in plaats van naar OMT te gaan had je op hun site kunnen kijken.

Bijdrager
    Ree

Edit : post verwijderd door mijzelf

Bijdrager
    johnkeates

Zozo, door jezelf nog wel:p achja..

Bijdrager
    SunKeeper

Niet door Apple, dus waarschijnlijk heeft Ree de ‘Terms and Conditions’ wel goed doorgelezen voordat hij akkoord ging in iTunes.:lol:

Bijdrager
    jofcar

Dag Soap, je vertelt dat je oplader wederom defect is.
    Is dit hetzelfde probleem m.b.t. je MacBook Pro waarvan je een bericht hier hebt geplaatst afgelopen oktober?
    Zelf zit ik namelijk met een vergelijkbaar probleem als je omschreven hebt in onderstaande topic, echter zoek ik nog naar een oplossing. Kun je vertellen hoe het probleem toendertijd is opgelost?
    Zat het probleem inderdaad in de oplader, batterij of de MBPro zelf?

Betreft volgend topic: http://www.onemorething.nl/community/topic/macbook-pro-laadt-niet-meer-op

Groeten,
    Joffrey

Bijdrager
    Soap

Ik had gebeld maar ze namen niet op, dus waarschijnlijk waren ze dicht. Ik heb het gisteravond geprobeerd en toen deed hij het weer wel, maar misschien doet hij het morgen niet meer.

@jofcar

Ik ben naar de iCentre gegaan en laten zien dat hij het niet deed, ze hebben het toen getest met hun oplader en die deed het wel. Ik heb toen een nieuwe oplader gekregen en het was (tot nu?) helemaal goed.

Bijdrager
    jofcar

Ok, thanks. Heb zelf ook een nieuwe adapter besteld, hoop dat het probleem daarmee is verholpen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.