9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iPod Jimmy

[Spoed] Goede CSS/HTML editor Windows.

Ik weet het het is geen windows forum maar toch weet ik even geen plek waar ik dit kan vragen. Ik moet gewoon een simpele/goede html/css editor hebben. En zo snel mogelijk ik moet namelijk op school (waar allemaal windows’ staan) een site afmaken. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Bijdrager
    chocolate

Kladblok is je beste vriend in windows : start -> programma’s -> bureau accessoires -> notepad/kladblok

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”Flavio”

Kladblok is je beste vriend in windows : start -> programma’s -> bureau accessoires -> notepad/kladblok

Ja dat weet ik maar ik moet het kunnen zien. Voor kleine veranderingen wil ik nog wel kladblok gebruiken maar nu worden het grote.

Bijdrager
    nipro

Notepad++ All the way! -> http://notepad-plus.sourceforge.net/

even op een usb stickje installeren, en je kunt hem ook op school gebruiken :lol: (waar ze vaak het installeren van software aan banden hebben gelegd dmv. policies)

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”nipro”

Notepad++ All the way! -> http://notepad-plus.sourceforge.net/

even op een usb stickje installeren, en je kunt hem ook op school gebruiken :lol: (waar ze vaak het installeren van software aan banden hebben gelegd dmv. policies)

Kan ik dat op een stickje installeren? Ook zonder windows? Want ze hebben het inderdaad tegen gehouden, maar ik kan ook aan de systeembeheerder vragen of ik het voor 1 dag mag hebben op mijn account. Maar als op een stickie dan zou ik graag weten hoe.

Bijdrager
    Lifelogger

Download een trail van Dreamweaver. Kun je gewoon mee coden, zoals ik ook doe, maar met de extra’s van kleurcodes.

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”Lifelogger”

Download een trail van Dreamweaver. Kun je gewoon mee coden, zoals ik ook doe, maar met de extra’s van kleurcodes.

zo doe ik het ook. ik gebruik dreamweaver ook alleen maar voor de Code view. Wanneer ik dan niet zeker weet hoe het eruit komt te zien test ik het in een browser. Die preview mode van DW is gewoon drie keer niks. want je kunt niet eens div’s met een overflow testen. die laat ie alleen zien het formaat van een div en that’s all.

Bijdrager
    Lifelogger
    ”soulcreeper”
    ”Lifelogger”

zo doe ik het ook. ik gebruik dreamweaver ook alleen maar voor de Code view. Wanneer ik dan niet zeker weet hoe het eruit komt te zien test ik het in een browser. Die preview mode van DW is gewoon drie keer niks. want je kunt niet eens div’s met een overflow testen. die laat ie alleen zien het formaat van een div en that’s all.

Ha ha ha… klopt. Dat is me ook wel eens opgevallen van die Div’s. Ik test ook alles gewoon op en met diverse browsers. Ik moet sowieso alles al testen. Het is m’n werk en kan niet iets afleveren dat niet werkt op welke browser dan ook.:-)

Bijdrager
    HSL

Dit topic heeft compleet niets met de mac of wat dan ook te maken,
    vragen over windows programmas kan je beter op een windows forum stellen.

deze gaat op slot.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.