30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 58)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

[spoed] Designer gezocht

Macosx’ers.

Ik zoek met spoed een designer, vergoeding is 50 euro, dat is inclusief xhtml + css. Design moet vandaag of morgen nog af.

Groeten,
    Edward

Bijdrager
    HSL

50 euro?

dan heb ik nog geen divje neergezet!

voor 50 euro wil ik wel een half uurtje voor je schetsen.

Bijdrager
    hansenonline

kijk als je een vrijwilliger zoekt en je hebt een maand of meer de tijd heb je misschien meer kans.
    voor 50 euro en snel klaar heb je tussen een divje en een halve pagina(afhankelijk van het aantal div’s)!

Geblokkeerd
    Anoniem

laat maar zitten, je krijgt hier ook nooit serieuze antwoorden.

Bijdrager
    HSL
    ”edward007″

laat maar zitten, je krijgt hier ook nooit serieuze antwoorden.

voor 50 euro niet nee, en zeker niet als er dan eisen gesteld worden.

maar ik ben wel serieus over het schetsen voor een half uurtje, kan je de btw ook nog terugvragen:)

wat denk jij dat het uurloon van een designer is?

Geblokkeerd
    Anoniem

Op andere fora vind je voor minder betere, of even goede designs.

Bijdrager
    Syndic
    ”edward

Leeftijd: 14

:sealed:

Geblokkeerd
    Anoniem

Begint het weer… leeftijd 14 so what? Ik heb al redelijk veel succesvolle site’s zie ringtonic.nl of maffiastar.com

Als je niet kunt desigen reageer dan aub niet…

Bijdrager
    Henque

Stom dat je het hier zoekt, dan moet je toch daar zijn

”edward007″

Op andere fora vind je voor minder betere, of even goede designs.

Geblokkeerd
    Anoniem

Klopt ik dacht ik kijk hier even of er nog opkomende designers zijn. Ik ben reeds voorzien dus dit topic kan dicht.:wink:

Bijdrager
    Henque

Toch jammer dat mac te populair is geworden…
    Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg.

Bijdrager
    lammmetak

Ik doe voor de hobby websites maken maar zelfs ik krijg je voor 50 euro niet wakker. Zeker niet met css.

Bijdrager
    dingesontwerpt

…en om nou te zeggen dat het mooie sites zijn….
    ik snap waar die 50 euro vandaan komt :sealed:

Bijdrager
    RenderingRebel

Voor niets gaat de zon op zullen we maar zeggen….

Bijdrager
    vriesela
    ”dingesontwerpt”

…en om nou te zeggen dat het mooie sites zijn….

OK, maar voor de doelgroep goed genoeg, denk ik.
    Ben benieuwd wie je voor 50 Euro zo gek krijgt. Ofschoon het als tarief voor vakantiewerk misschien niet eens zo weinig is:)

Doet me aan denken aan een paar jaar geleden. Iemand belde me rond 9.00 uur ’s avonds op om een folder te maken voor een te starten camping.
    De tekst en foto’s had hij zelf. Ik hoefde de folder ‘slechts’ in elkaar te zetten, het logo te bedenken en uit te voeren. Maar het moest wel morgenochtend af.
    Vervolgens vroeg ik wat het budget was. “75 Euro”, sprak hij op serieuze toon.
    Nadat ik was bijgekomen van het lachen vertelde hij mij verontwaardigd dat de mensen die hij vóór mij belde ook al zo reageerden.

Bijdrager
    Thom

Deze draad is nu precies zo’n draad waar veel mensen zich aan ergeren. Ik ben van mening dat het komt door het leeftijdsverschil. Er lijken op dit forum de laatste tijd een hele hoop jonge forumleden te zijn bijgekomen. Nu is naar mijn mening hun kennis vaak verrassend hoog, maar ze zijn ook ongeduldig en lezen daardoor de posts slecht. Ook kunnen ze zich logischerwijs minder goed inleven in de opstelling van de oudere en soms professionlere Maccer. Al maak ik natuurlijk ook mee dat oudere forumleden de postst niet goed lezen.

Laten we gewoon blij zijn dat er ondernemende (en ongeduldige) jonge Maccers zijn. Gelukkig staat bij dit forum de leeftijd erbij en kan je een beetje gericht reageren. Het lijkt me een luxeprobleem.

Bijdrager
    madmax

Er is een site speciaal voor cheapo opdrachtgevers met eisenpakket: sitedeals. En er blijkt nog echt animo voor te zijn ook… onder 14 jarige ontwerpers.

Geblokkeerd
    Anoniem

Leeftijdsverschil doet er niet eens zoveel toe… ik krijg ook wel eens vragen van volwassen
    mensen die met zo’n budget denken iets te kunnen krijgen. Ze denken er niet eens over na
    dat dat bedrag net genoeg is voor een uurtje werk.

Eigenlijk is het ook ronduit brutaal, zeker om dan ook nog te zeggen dat ze geen serieus
    antwoord krijgen, en dat mensen niet moeten reageren als ze niet kunnen ontwerpen.
    ’t Is te warm om me er echt druk om te maken, maar wat een brutaliteit….

Bijdrager
    Thom

Ja ik ben het wel met je eens dat er ook wel oudere zijn die met veel ongeduld en inleving reageren. Er zitten nu eenmaal veel verschillende mensen op dit forum de laatste tijd. Aan een vraag kan je vaak best inschatten hoe en of je daar op moet reageren.

Bijdrager
    MacBeer

Goed….. iedereen heeft zijn zegje kunnen doen en zijn/haar gal kunnen spuwen over de aard van de vergoeding. Of je hebt eens goed kunnen lachen.

Maar als iemand de TS zou kunnen helpen dan zou dat erg fijn zijn. Vergeet niet dat hij 14 is en dat 50 euro dan best veel geld is.

(klink nog steeds als een moderator…)

Geblokkeerd
    Anoniem

Zit wat in MacBjorn, maar zeg nou zelf… welke ontwerper die zichzelf serieus neemt
    gaat in op een bod van 50 Euro, voor minstens een dag werk? Er moet toch gewerkt
    worden om je rekeningen te betalen. Als iemand me 50 Euro bied voor een simpel
    verhuiskaartje zou ik er nog over na kunnen denken. Dat doe je desnoods in 2uur wel.
    Maar een site kost je gewoon minimaal een paar dagen. Dan kom ik m’n bed niet uit
    voor 50 Euro hoor. Als ik nies verdien ik nog meer bij wijze van spreken;)

Bijdrager
    marloez

de onwil om de TS te helpen zit m ook vooral in de vraagstelling… alsof het een eer is dat je voor hem/haar een site ‘mag’ maken binnen een dag… incl. ontwerp…:|

[size=9:19fb48528e]hee, ik klink niet meer als mod! cool :P[/size:19fb48528e]

Bijdrager
    Thom

@joram, De les is:
    Behandel deze vraag nu niet als een profensionele opdracht.

Bijdrager
    MacBeer

‘Serieuze’ designers hebben het te druk om hier überhaubt op te reageren. Natuurlijk is dit lachwekkend voor mensen die met ontwerpen hun brood verdienen.
    Maar er zijn hier op dit forum ook zat mensen die hobbymatig aardig aan de weg timmeren en 50 euro best als een leuke vergoeding zien. En die mensen daar wordt een beroep op gedaan.

Het is gewoon een vraag. Ben je het er niet mee eens, reageer dan niet. Zeer simpel.

Bijdrager
    Marresc

Volgende keer geef je best wat meer informatie over wat je precies zoekt, hoe het er precies moet uitzien, welk cms…

Als je een topic opent met “ik zoek een designer, vergoeding 50 EUR, groetjes” mag je geen serieuze reacties verwachten. :sealed:

Bijdrager
    Almerrrrr
    ”Marresc”

Volgende keer geef je best wat meer informatie over wat je precies zoekt, hoe het er precies moet uitzien, welk cms…

Als je een topic opent met “ik zoek een designer, vergoeding 50 EUR, groetjes” mag je geen serieuze reacties verwachten. :sealed:

Wie heeft het over een cms gehad??

Bijdrager
    GoingStrong

Toen ik het las dacht ik dat het ging om 50 euri per uur …… :D

Maar niet dus.

Bijdrager
    Marresc
    ”Almerrrrr”
    ”Marresc”

Wie heeft het over een cms gehad??

Niemand. Ik gaf maar een voorbeeld.

Bijdrager
    Djmichel

Ik ben het met MacBjorn eens. Maar tegenwoordig word het voor iedereen zo makkelijk gemaakt met webdesign dat elke huis,tuin en keuken klusser al een site in elkaar kan draaien. Mensen vergeten gewoon snel dat er meer bij komt kijken dan alleen simpel een site in elkaar draaien. Er bestaan volgens mij zelfs opleidingen voor grafisch vormgever;) (natuurlijk voor vormgeving algemeen en alles wat er bij komt kijken)

Wat mijn opleiding betreft was die erg breed en kom je erachter dat als je eenmaal werkt dat alle puzzel stukken op hun plek vallen en alles op elkaar aansluit. Een goed concept hebben is natuurlijk een ding, maar hem goed weten uit te voeren is een tweede. Logisch dat er mensen zijn die er hun brood mee verdienen en een zware opleiding achter de rug hebben er af en toe een beetje de pest in hebben dat iedereen maar doet. Iedereen moet het zelf weten natuurlijk…;)

Bijdrager
    Jef Peeters

Ik had een jaartje geleden een vrij succesvolle PS-tutorial website. Ik zat binnen een maand toch al aan 500 unieke bezoekers wat vrij uitzonderlijk is. Dat is alleen maar gelukt om dat ik een PHP-hobbyist iets heb laten doen voor mij.

Ik kon namelijk wel een CMS met forum en een aanvaardbaar design opzetten maar van PHP wist ik enkel de basis. Voor een kleine 50 á 80 euro was het klusje geklaard. Iedereen kon zijn eigen tutorials uploaden en voor ik het wist stond de site al vol met bijna 2000 tutorials.

Voor dezelfde opdracht had ik evengoed een prof. PHP-ontwikkelaar in dienst kunnen nemen. Maar die had minstens 1500 euro gevraagd. En dat heb ik, die als vrijwilliger te werk ging, er echt niet voor over.

Dus als iemand een werkje heeft voor 50 euro, en hier zitten hobbyisten tussen, waarom niet dan. Ik zie het probleem niet hoor.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 58)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.