15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    SwayZ

Splice tarieven

Hoi,

Ik ben nogal tevreden over de Splice video editing app en ik zou graag upgraden naar een betaalde versie.  Ik snap echter totaal niets van de tarieven.  Kan iemand duidelijkheid scheppen.  Zoals je kan zien in het screenshot zijn er 3 yearly tarieven.  Nergens te zien wat het verschil is.tarieven splice

Inactief
    Anoniem

Dit komt niet alleen bij Slice voor, maar bij vele apps. Volstrekt ondoorzichtige prijsmodellen en ik verbaas me er over dat hier niet massaal tegen wordt geageerd bij Apple, die zo graag transparant wil zijn.

Bijdrager
    Shmoo

De verschillende prijzen voor hetzelfde abonnement heeft te maken met het feit dat abonnementen variabele prijzen kunnen hebben. Denk aan Pietje die deze app vroeger al eens gekocht heeft, toen deze nog een eenmalige aankoop was. Later wordt zo’n app dan omgezet naar een abonnement en dan kan Pietje ook een jaarabonnement nemen maar tegen een lagere prijs. Daar zit het prijsverschil in.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, stel dat Pietje zoiets gedaan heeft. Hoe kan Pietje dan ooit wijs worden uit deze brij van verschillende tarieven voor op het oog dezelfde diensten?

Gewoon met je ogen dicht één prikken, en hopen dat het de goede is?

Bijdrager
    Shmoo

Pietje of wie dan ook ziet natuurlijk alleen de opties die relevant zijn voor hen.

Stel je bent geïnteresseerd in een jaarabonnement en je hebt de app al ooit gekocht dan zie jij alleen optie 7.

Stel je bent een splinternieuwe gebruiker dan zie je alleen optie 9 en na een jaar optie 8.

Bijdrager
    McPim

Even getest: ik zie als splinternieuwe gebruiker alle (jaar) opties, dus dat klopt niet. Kies gewoon de goedkoopste, zo simpel is het.

Bijdrager
    Shmoo

Normaal werkt dat wel op zo’n manier. De verschillende prijzen in deze situatie hebben volgens mij te maken met een Class Action dat ooit tegen het bedrijf gevoerd is – die ga ik niet helemaal zitten doorlezen voor jullie plezier maar het lijkt mij wel heel logisch dat ze vanwege zo’n uitspraak hun leden tegenmoed moeten komen met kortingen.

Ik zou ook eens vergelijken wat het kost als je online op hun website een account maakt en daar een abonnement kiest. Stel je mag dan de ammy-prijzen betalen in dollars dan scheelt dit meestal weer een paar euro.

Bijdrager
    McPim

Shmoo op 10 december 2019 om 11:49
    ..een Class Action dat ooit tegen het bedrijf gevoerd is

Linkje? Ik kan daar niks over vinden.

Shmoo op 10 december 2019 om 11:49
    Ik zou ook eens vergelijken wat het kost als je online op hun website een account maakt en daar een abonnement kiest.

Die optie is er niet.

Bijdrager
    Shmoo
    Bijdrager
    McPim

Het gaat over een andere app Shmoo, van een ander bedrijf. Bovendien vroeg ik naar een link over een Class Action lawsuit waarvan jij beweert dat die gevoerd was. Doet niet meer ter zake want je had het over het verkeerde bedrijf, maar ik begrijp niet wat de algemene ‘Terms of Use’ daarmee te maken hebben. Soms roep je maar wat, dat blijkt wel weer.

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb idd. de verkeerde app opgezocht. Sorry voor de verwarring.

Bijdrager
    SwayZ

Het geeft me een raar gevoel zo’n maf prijsbeleid.  Ik ga wel een andere app zoeken denk ik.

Bijdrager
    McPim

Zoals ik al zei, je neemt toch gewoon de goedkoopste van €31,99? Of je dat er wel of niet voor over hebt is iets anders.

Hier nog een paar alternatieven: https://filtergrade.com/video-editing-apps-iphone/ Voldoet (gratis 😊) iMovie niet?

Bijdrager
    mtooster

je kijkt naar een lijstje met alle mogelijke in-app aankopen.

Maar volgens mij moet je die aankoop vanuit de app doen, en dan krijg je als het goed is alleen de voor jou relevante optie te zien…..

En anders zijn het prutsers:P

Bijdrager
    McPim

McPim op 10 december 2019 om 11:03
    Even getest: ik zie als splinternieuwe gebruiker alle (jaar) opties, dus dat klopt niet.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.