13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Rasheed187

Splashpower

Nog zo’n technologie die ik echt revolutionair vind.
    Een zogenaamd SplashPad, waarop je allerlei apparatuur (zoals bv PDA’ en mobiele telefoons)draadloos kan opladen.

http://www.splashpower.com

Bijdrager
    Jor1

8):P :D

zeer tof!

Bijdrager
    Rasheed187

Lees net dat ze nog dit jaar ermee op de markt komen. Nadeel is wel dat het alleen zal werken met nieuwere apparatuur voorzien van zo’n Splashmodule. Ze zijn nu dus aan het onderhandelen met diverse fabrikanten over het standaard implementeren van hun technologie.
    Dus waarschijnlijk aan ’t einde van het jaar, mobiele telefoons, PDA’s etc, met Splaspower!

Lijkt me een goede reden om voorlopig geen nieuwe apparaten aan te schaffen.
    Maar als we allemaal zo denken, worden de komende kwartalen wel erg somber voor de fabrikanten. :sealed:
    Ik wacht in ieder geval wel op de Splash devices.:lol:

Bijdrager
    Jor1

dat doe ik dus niet meer…
    als ik iets nodig heb (wil hebben) dan koop ik het gewoon!
    zo kan ik wel blijven wachten op iets nieuws. (er komt elke maand wel iets nieuws uit).
    Ik vind dat alles functioneel moet zijn van zichzelf. Als ik een produkt alleen kan gebruiken als ik er ook iets anders bij koop dan gaat de functionaliteit er voor mij al af.

maarre… ik hoor natuurlijk graag of het naar tevredenheid werkt!

Bijdrager
    MacAttack

Jor je moet wel snappen dat dat voor rasheed wel anders is dan voor ons. Als wij bvb een mac kopen weten we dat die jaren mee gaat voor die veroudert is. In PC kringen is iets na 6 maanden al zwaar veroudert.
    Kijk bvb naar de G4 nu 4 jaar oud en sinds een tijdje aan vervanging toe. Dat is een zeer lange tijd in PC kringen.

Wij krijgen alles al jaren voor de rest het in gebruik neemt. Als je bekijkt hoe wild men nu doet over wi-fi. Wij kennen dat al jaren en nu is dat de big buzz in PC wereld, terwijl wij nu al aan 54mbps zitten moeten zij het nu doen met 12 en dat is dan in PC wereld het nieuwste van het nieuwste. Kijk naar die nieuwe chip van intel. Ze willen standaard Laptops voorzien van zo’n processor met wi-fi maar ze gebruiken nog steeds de oude standaard, wat maakt dat binnen minder dan een jaar al die laptops niet meer mee kunnen met de nieuwe standaard namelijk 54mbps.

Bijdrager
    Rasheed187

Daar heb je wel een point MacAttack. Pas over een paar maanden komt Intel met de 54Mbps.
    Maar je hebt nog altijd een keuze, je hoeft helemaal geen Centrino te nemen. Je kan er ook voor kiezen om alleen de nieuwe Pentium M zonder 802.11a te nemen. (Dan heet het geen Centrino) 802.11G (Extreme) is ook al voor de PC beschikbaar via een PC Card.

En het is toch logisch dat er nu pas zo’n hype rond Wifi ontstaat, Wintel rules the world. Pas als zij iets introduceren wordt het op grote schaal gebruikt, de hype komt dan vanzelf.

Bijdrager
    junkiesxl

Maar dan moeten ze wel eerst gaan kijken bij Apple of het wel mag en of het goed werkt. De hype start meestal bij Apple, maar de meeste mensen denken dat het Wintel-imperium de “Grote Bezieler” is

Bijvoorbeeld USB of nu weer Wi-Fi of om helemaal oude koeien uit de sloot te halen ; een grafisch besturingssyteem:wink:

Bijdrager
    MacAttack

Nu zeg je het zelf rasheed, zonder Apple geen Wintel. :P

Inderdaad heb je de keuze, maar je weet toch ook zo, dat veel mensen in de centrino val zullen stappen en velen dus binnenkort met een veroudert model zitten. Intel zal heel hard zijn best doen om zoveel mogelijk centrino’s te verkopen, vermits PCers nog niet vertrouwd zijn met wi-fi maakt die a of die g niet zoveel uit voor hen “het is toch hetzelfde getal en dit is goedkoper dus” zo denken windonezen nu eenmaal anders hadden ze allemaal allang een mac net zoals jij binnenkort :P

Bijdrager
    Rasheed187

Als andere mensen zich er niet in willen verdiepen is dat hun zaak, ik trap tenminste niet in Intel’s val. En m’n eerst volgende machine wordt een Sony Vaio, dus helaas geen mac. Tenzij Sony besluit Windows te dumpen voor de MacosX.:P

Bijdrager
    Jor1

wat is jouw doel dan op macosx.nl

Bijdrager
    Rasheed187

Mijn doel? Zoveel mogelijk mensen proberen te bekeren tot Windows.:P :P :P

Nee, om serieus te zijn, gewoon een beetje discussieren over van alles en nog wat. En zoals ik al eerder zei, ik vind Apple een heel innovatief en creatief bedrijf waarvoor ik veel bewondering heb.

Bijdrager
    Jor1

Om mij te bekeren tot windows heb je een aardige BEUL nodig hoor!

Apple is niet alleen een heel innovatief en creatief bedrijf maar maken ook nog eens het beste besturingsysteem!

Bijdrager
    MacAttack

Ik ben blij dat rasheed hier veel komt. Ik discussier graag met wat wij noemen ketters 8)

Grapje rasheed, al had je windows op uwe computer dan was je nog welkom hier :P

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.