One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » Spiegelbeeld in messenger?

Spiegelbeeld in messenger?

Profielfoto van Zybbor

Zybbor op 15 augustus 2017 #

Als ik met een kennis videochat met Messenger dan krijg ik haar in spiegelbeeld op mijn scherm. We hebben beiden geen flauw idee hoe dat zo plots gekomen is.
Heeft iemand van jullie een tip om dit weer normaal te krijgen?

Zij heeft een iPad Pro 9.5″

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST
  • Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Profielfoto van Pete.Z Pete.Z.
Profielfoto van vuurvreter

vuurvreter op 15 augustus 2017 #

Dat is toch altijd zo?
Komt door de camera aan de voorzijde, maak maar eens een selfie, dan heb je hetzelfde.

Profielfoto van Zybbor

Zybbor op 16 augustus 2017 #

@vuurvreter. Dan zou hij het dus altijd verkeerd gedaan hebben want voorheen was alles normaal. En – mocht je gelijk hebben – waarom is het dan met Facetime wel goed? Ben dus bang dat je abuis bent. Maar toch bedankt!!

Profielfoto van Mac Daddy

Mac Daddy [moderator] op 16 augustus 2017 #

Hoe weet je dat het spiegelbeeld is en is het erg dat het spiegelbeeld is?

Wat ik altijd merk bij een selfie in iOS is dat je zelf een spiegelbeeld ziet in de ‘live view’. Maar de foto wordt uiteindelijk wel geflipt. Bij Skype zie ik wel spiegelbeeld, maar de ander vermoedelijk niet.
Dat het geen spiegelbeeld is, wordt vervelend als je tekst wil doorgeven via de video call.

Profielfoto van Zybbor

Zybbor op 16 augustus 2017 #

@Mac Daddy. Omdat ik het zie natuurlijk. Voorheen was het namelijk wel goed. En ja, het stoort me enorm.

Profielfoto van Mac Daddy

Mac Daddy [moderator] op 16 augustus 2017 #

Zo te zien, ben je niet de enige.
https://www.facebook.com/help/community/question/?id=10153615530014147
Hier staan wat dingetjes in, maar geen idee of dat een oplossing brengt.

Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen?

Profielfoto van Zybbor

Zybbor op 17 augustus 2017 #

Zelf heb ik niets geprobeerd. De oorzaak ligt bij mijn kennis. Die woont meer dan 200 kilometer verderop en mijn armen zijn helaas te kort:-)

Over dit topic

Gestart op 15 augustus 2017 door Zybbor

Laatste reactie door Zybbor

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?