7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Geblokkeerd
    Nummer 19

Speed Glitch iOS …-9.3

Hey allemaal

Lijkt me vooral handig op iPhone 4s’en of 5’en

Laat me weten wat jullie ervan vinden?:)
    Groetjes Helena

Bijdrager
    Hans S

Heb het ingesteld op mijn 6s. Vind het helemaal super. Geen enkele vertraging meer.

Bijdrager
    Shmoo

Die animaties zitten er niet voor niets in, die horen bij de beleving van het device zoals achtergrondgeluid in films ook aanwezig is voor een reden.

Moderator
    Night

Ieder zijn meug:-)

Geblokkeerd
    Nummer 19

@hans S blij dat ik je heb kunnen plezieren;-)

@shmoo uiteraard, al zijn er ook altijd mensen die dit liever niet hebben. Ik kan bijvoorbeeld sneller m’n homescreen bedienen (na ontgrendeling m.b.v. Touch ID) dan m’n vriend met z’n 6s (met de razendsnelle Touch ID 2.0), m’n andere vriend kan met z’n 5s sneller z’n camera openen + een foto maken dan die ene vriend met z’n 6s, dit vind ik persoonlijk toch het vermelden waard. En vooral voor mensen met een 4s denk ik dat dit wel beter is, aangezien je op die iPhones moeilijk van animaties kunt spreken, eerder eeuwigdurende, hakkelende fantasietjes, ik zou goed kunnen begrijpen dat iemand met ’n 4s deze zou willen weglaten. Groetjes Helena:)

Bijdrager
    StarX

Zijn er nog gebruikers die het gevoel hebben dat de glitch nefast is voor de batterijduur? Niet veel maar toch merkbaar.

Geblokkeerd
    Nummer 19

Ik heb hier voorlopig nog niet op gelet, ik zal je straks mijn bevindingen laten weten!:) groetjes Helena

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.