3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Nora is back

Speculatie: Apple Watch 2

Voor op de grijze zondagmiddag wat speculatie.

Komt er een update van de Apple Watch in maart? Wellicht een s-uitvoering? Zelfde buitenkant, iets andere binnenkant?

Of gaat er niet gebeuren?

Apple blijft het huidige model actief promoten, zoals met de Hermes-optie, etc. Kan dat een signaal zijn dat ze het huidige model nog niet updaten?

Wat denken jullie?

Geblokkeerd
    Anoniem

Kastje kan best dunner worden gemaakt, zolang de bandjes maar compatibel blijven. Denk echter dat ze het bij een simpelere processor upgrade laten, wellicht een extra sensor oid. Het is nu eenmaal niet iets wat mensen vaak gaan upgraden, aangezien het origineel al veel dingen goed doet hebben ze er nog weinig werk aan. Hij moet het vooral van de software hebben.

Niet zoals de eerste iPad die bij versie 2 ineens 2x dunner werd, camera’s kreeg en een stuk sneller werd. Ik het idee dat de Apple Watch wat verder was in de ontwikkeling.

Bijdrager
    Shmoo

Er komt denk ik helemaal niets omtrent Apple Watch 2 in maart. Ik denk dat generatie 2 samen met iPhone 7 komt.

Mogelijk zullen ze wel iets qua software updates aankondigen. Ik weet niet, iets zegt mij dat Apple klaar is met het jaarlijkse updaten en upgraden alleen maar om het updaten-updaten. Die nieuwe functies in iOS 9.3 beta. ? Ik vind het raar. Dat zijn functies die hadden ze gewoon in iOS 10 mee kunnen nemen als zijnde features. Niemand zou dood zijn gegaan aan het ontbreken van een nacht-modus voor ongeveer 5 maanden.

Ik denk dat we niet eens iOS 10 en OS X Next gaan krijgen dit jaar maar dat ze gewoon doorgaan met patchen van bestaande kleine problemen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.