9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    lengerke

Spectre en Meltdown: Oude iPad niet meer te gebruiken?

Wanneer je een oude iPad bezit met een OS dat niet meer wordt bijgewerkt omdat de hardware te oud is, is die dan waardeloos geworden? Dus een nieuwe kopen?
    Wat vinden jullie?

Bijdrager
    KarelWillem

Natuurlijk is die niet waardeloos.

Zolang je alleen de apps uit betrouwbare bron (bij Apple dus in dit geval) download, is er weinig (niets) aan de hand.

Bijdrager
    lengerke

Dank voor jouw snelle reactie.
    Ja, maar Safari is dan niet meer bijgewerkt, toch?

Bijdrager
    GoeieDag

Direct weggooien! Levensgevaarlijk! Niet meer aanraken!

:angel:

Bijdrager
    Brombeer

Als een kantoor vanwege het milieu een paperless office wil worden en daarom over gaat op uitsluitend iPads, zal de rentabiliteitsdrempel (break evenpoint) al na 15 tot 20 jaar worden bereikt omdat de milieubelasting van productie en stroomverbruik dan gunstiger uitpakken dan al dat papier.
    Dus zo lang zou een iPad mee moeten gaan. En zo lang zou Apple ook de software moeten updaten.

Dus schrijf Tim Cook maar snel een verwijtende brief dat hij nogal nalatig is.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door  Brombeer.

Bijdrager
    Shmoo

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door  Shmoo.

Bijdrager
    polansky

Zo’n tablet gebruik wij dan als afstandbediening en voor bediening van je verlichting en andere zaken in huis.

Bijdrager
    SvS

Netflix doet het ook erg goed op iPad 3 uit 2012 hier. Zelfs spelletjes ook. Trager is het wel geworden. Ik zou me er niet echt druk over maken tenzij je echt met belangrijke documenten op werkt, dan is het raadzaam om voor wat nieuwere model te gaan.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door  SvS.

Bijdrager
    lengerke

De rode draad uit jullie antwoorden heb ik opgepikt, dank!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.