16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    music-ken

Specificaties van MacBook pro 15"

k ga mij dus sowieso volgende maand een kopen van 15″
    Nu vraag ik mij af welke specs ik nodig zou hebben?
    ik gebruik hem voornamelijk voor: DJ(traktor,..) geluidsstudio, enzo
    Ik twijfel vooral over de processor maar ook over de andere dingen!

Alvast bedankt
    grtz ken

Bijdrager
    FlamingRealm
    Bijdrager
    music-ken

uhu maar hoelang gaat die update nog op zich laten wachten?

Bijdrager
    FlamingRealm

uhu maar hoelang gaat die update nog op zich laten wachten?

Dat weet je met Apple (helaas) altijd pas zodra het zover is.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik denk dat je het beste de voor de 2.53GHz i5 kan gaan met 4GB, en dat dan later naar 8GB te gooien.
    Over die updates kan niemand wat zeggen, want Apple kan net zo goed morgen een nieuwe introduceren maar het kan net zo goed zijn dat dat pas in het midden van de zomer gebeurd. Eigenlijk moet je hem gewoon kopen als je ‘m nodig hebt, en anders tot eind februari wachten.

Bijdrager
    music-ken

Ik heb hem toch volgende maand ofzo zeker nodig!
    allemaal al bedankt he

Bijdrager
    FlamingRealm

Als je hem volgende maand nodig hebt, moet je hem dan gewoon kopen. Je krijgt hoe dan ook een mooie laptop. Misschien dat je de update nog net meepakt, maar het kan idd ook nog een paar maanden duren.

Bijdrager
    McD44N

Voor audiowerk hoef je niet te wachten op een nog snellere Mac, met de huidige kun je dat prima doen. Als je nou met graphics en video bezig ging, okee.. Als ik jou was zou ik liever meer geld stoppen in een betere audiointerface of DJ controller. Just MHO..

Moderator
    Strifer

nu zijn de btw vrije dagen bij Mediamarkt en is een MBP dus behoorlijk wat goedkoper. Bij BCC hebben ze ze ook.

Bijdrager
    cardwizard

bij BCC hebben ze toch geen Apple (MacBook pro) ??

Moderator
    Strifer

Jawel, bij BCC Amsterdam Plaza hebben ze ze allemaal. 2 jaar garantie en ook diverse accessoires. Ik denk dat het alleen bij dit filiaal is, wat op zich goed nieuws is want wellicht kunnen we het ook bij de andere filialen verwachten in de toekomst. Zo af en toe komt er ook eentje voorbij in de advertentie hier van BCC. Maar goed, zij doen lekker mee aan die MM actie. Dus sla je slag:-)

Bijdrager
    cardwizard

Ok jammer , dat is een beetje te ver rijden dan
    Eigenlijk zou er een webshop moeten zijn die mee gaat met deze actie

Bijdrager
    Vassilli

Als je het voor Traktor gebruikt. Heb je aan een Macbook Air ook al genoeg. Traktor is niet zo zwaar namelijk. Ik draai het zelf op een MacBook Pro 2.66 Ghz.

Bijdrager
    Thomash

Is heel chill ja zo’n Air voor muziek met één jack aansluiting. (of ga je een beetje degelijk interface eraan hangen?)

Bijdrager
    Afroman

Nee, daar hang je een USB-mengpaneel aan lijkt me.

Bijdrager
    music-ken

ik zou misschien voor in studio ableton of logic ook draaien (deze zijn zwaarder niet?)
    Ja tuurlijk ga ik er een degelijke interaface aanhangen om dan door te linken naar mengpaneel xD
    al bedankt

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.