30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 103)
  • Q:

Bijdrager
    Shannon

Special Apple event 20 Februari

Lees net op Apple Gazette http://www.applegazette.com/mac/special-apple-event-on-feb-20/
    dat er waarschijnlijk een event komt voor de inroductie van Leopard, iWork en iLife.

Hier de link waarnaar Apple Gazette naartoe linkt.

http://applerecon.com/2007/01/23/apple-special-event-on-february-20

Hopen maar dat ze gelijk hebben.:)

Bijdrager
    LEXY

Bijdrager
    jago

leuk:-) Die dag heb ik geen school :-p

Bijdrager
    kontheur

Leopard komt tussen 20 maart en 21 juni (officiële datum lente) :

Dus…

Bijdrager
    Shannon

Hier kan je nog meer info vinden, daarin staat ook nog het volgende zinnetje.
    http://loop.worldofapple.com/archives/2007/01/23/apple-to-hold-special-event-on-february-20/

Mac Pros will be available immediately with a free upgrade to 10.5 when it ships, and the ship date for 10.5 will be confirmed for 3/24/07 as we have been predicting for quite some time now.

Dus dan wordt de werkelijke datum 24 maart 2007.. is dit nog een speciale datum?? iets uit het verleden van :apple: ??

Bijdrager
    Steff

Die datum is Anaïs hier. Dus ik zal dat special event toch maar moeten missen. :)

Bijdrager
    PietjePuk

Zo lang nog? grmbl

Bijdrager
    domien
    ”Kriska”

Die datum is Anaïs hier. Dus ik zal dat special event toch maar moeten missen. :)

Misschien is het wel helemaal niet zo special, maar met je vriendin zijn, is ook een special event.

Nou ik hoop, dat ik op die dag 3000 euro krijg en dat dan de nieuwe Macbook pros uitkomen, met led backlight en robson technologie en weet ik veel voor nieuwe dingen.

Bijdrager
    joffrie
    ”Guido

dat er waarschijnlijk een event komt voor de inroductie van Leopard, iWork en iLife.

Ik denk eerder dat er een event wordt georganiseerd enkel voor de introductie van iLife en iWork, en dat Leopard pas een maand of 2 later wordt uitgebracht.

Maar het zou waarschijnlijk wel kunnen dat ze een secret feature showen van Leopard.
    We zullen zien. :finderoud:

Bijdrager
    Maced.2

helemaal toppie hoor…..ik kan niet wachten to leopard er is
    maar eerst ff dit kijken

the Mac OS X State of the Union video and slides from Apple Worldwide Developers Conference 2006.

alvast even een kijkje in de keuken nemen :D

Bijdrager
    aToMac
    ”Guido

Dus dan wordt de werkelijke datum 24 maart 2007.. is dit nog een speciale datum?? iets uit het verleden van :apple: ??

Ja, op deze datum kwam Mac OS X 10.0 Cheetah uit.

Bijdrager
    Jem555

iLife pas eind februari? Denk ik niet. Tijdens presentatie van kwartaalcijfers was er dit vraag/antwoordje:

Q: Is iLife still a January refresh time schedule?
    A: We don’t announce our future products, but stay tuned.

Dus eigenlijk hoop ik nog op deze week… :wink:

Bijdrager
    mekker
    ”[url=http://applerecon.com/2007/01/23/apple-special-event-on-february-20/

applerecon[/url]“]We have just gotten an anonymous tip from a source that indicates that Apple is planning a special event on February 20 to introduce Mac OS X 10.5 (Leopard), iLife ‘07 and iWork ‘07 as well as updated Mac Pros. Mac Pros will be available immediately with a free upgrade to 10.5 when it ships, and the ship date for 10.5 will be confirmed for 3/24/07 as we have been predicting for quite some time now. There is some speculation that we may see a week earlier or later for this event, depending on the status of Leopard, but this is the most likely date which is being planned (by this time, Leopard’s new interface will be complete and the OS will be finishing up testing). What better way to demo Leopard than with a brand new 8-core Mac Pro?

:lol:

Bijdrager
    kontheur

@mekker: wat bedoel je te zeggen met je quote? Vind je het leuk dat leopard al zo vroeg komt (wat niet waar is…)

Leopard komt tussen 20 maart en 21 juni (officiële datum lente) : Dus…

Of wordt je opgewonden van de 8-Core Mac Pro?