30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    Walkingfingers

speakersetje, keuze uit 4 mogelijkheden?

Ik weet dat er al veel over gezegd is maar wil toch kiezen uit een van onderstaande speakersetjes.
    Als je gaat voor geluidskwaliteit welke bevelen jullie aan?

1. Bose Companion® 2 Series II-luidsprekers
    2. LaCie FireWire Speakers
    3. Harman Kardon Soundsticks II 2.1 luidsprekers
    4. JBL Spot 2.1-satellietluidsprekers en subwoofer

Ze komen aan een MacBookPro te hangen (voorlaatste model).

Vast dank!

Bijdrager
    WaZoo

Ligt er aan wat je er mee wilt, toch? Kwaliteits-eis-technisch dan bedoel ik

Bijdrager
    filenox

Ik heb geen ervaringen met 1 van deze luidsprekers,
    maar over de Harman Kardon Soundsticks heb ik toch al mooie dingen gehoord.

Bijdrager
    Trizan

Ik hen de Harman Kardon Soundtricks en ze bevallen mij zeer goed. Voor de rest heb ik geen ervaring. Je kan ze testen in de winkel, niet?

Bijdrager
    WaZoo

Ik vraag het alleen maar omdat ik de iets duurdere van creative heb (nog steeds spotgoedkoop, met aparte woofer), en daar komt een bak (redelijk/acceptabele) muziek uit dat ik mij echt afvraag of het verschil met die andere merken wel uitmaakt.
    Als ik het over mijn stereo heb zijn er wel (heel veel) andere overwegingen, maar gewoon voor bij de compu zijn ze goed zat:)

Bijdrager
    Walkingfingers

Bij een niet al te hard volume een goed mooi ‘vol’ geluid. Bij een bui om te knallen moet het niet gaan vervormen cq moet niet de bas de overhand gaan krijgen. Ik ga dus voor de kwaliteit van het geluid, op de 2e plek de vormgeving.

Bijdrager
    Nick Nack

En niemand hoor je ooit over de Creative Gigaworks T40 (€99,- op Bol.com)

Ooit gekocht voor ‘erbij’ en heeft mijn Harman Kardon & Bose’s van de plek gestoten als vervanger.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Nick

Ooit gekocht voor ‘erbij’ en heeft mijn Harman Kardon & Bose’s van de plek gestoten als vervanger.