8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Gijs

Speakers voor Macbook

Hallo allemaal,
    ik zoek een paar boxjes voor in mijn kamer. Ik heb al wel wat gezocht maar nog niet met echt resultaat.
    Ik wil een 2.1 speakers met een subwoofer. Weten jullie er een? post ze hieronder!

alvast bedankt

Bijdrager
    Beech

Wat wi je ? 10 W, 100 W, 500 W ? € 50, € 100, € 500 ? Maakt nog al wat uit.

Bijdrager
    KarelWillem

Er zijn er werkelijk honderden in ALLE prijsklassen.

Mag het groot zijn, of moet het klein?
    Mag het 1500 euro kosten, of moet het voor 25 euro?
    Moet het écht HiFi zijn, of is een ‘beetje geluid’ ook al goed?
    Is het voornamelijk voor muziek, of is het vooral voor games?
    Optisch of ‘analoog?
    Airplay of een kabeltje?
    etc…

Bijdrager
    sam-105

neem twee maal de JBL LSR305 Active studio monitoren en een externe geluidskaart, dit kost je rond de 500 euro en je hebt veruit het beste geluid voor dat geld. dit product is gericht op studio gebruik en zal niet aangeboden worden bij een hifi of computerzaak. het ontwerp is gebaseerd op de M2 studio monitoren van jbl van rond de 15.000 euro perstuk

Bijdrager
    Gijs

oeps, vergeten erbij te vermelden: ik heb maximaal 95euro te besteden, het wattage maakt niet heel veel uit maar er moet wel gewoon mooi geluid uit komen

Bijdrager

Mooi is zo subjectief.

Bijdrager
    r.heijma

Ik heb al jaren veel plezier van heel oude Philips Motional Feedback boxen. Ook wel onder de noemer MFB. Worden al denk ik 25 jaar niet meer gemaakt maar waren toen en zijn nog steeds erg lekkere speakers.
    Kijk eens rond op bijv. Marktplaats of je een setje kan vinden. Prima geluidje en je hebt er geen subwoofer voor nodig.

Oja, voor diegene die het niet weet. Er zit in iedere speaker een versterker en hij heeft dus gewoon een line-in. Kun je zo je iPod, iPad, iPhone,MB, mini,AP Express of welke audiobron met een geregelde lineout op aansluiten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.