23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    jesper211232

Speaker welke klinken het 'beste'

Als jullie moeten kiezen voor welke zouden jullie gaan?, en waarom.

Logitech z623
    HK soundsticks lll
    antec soundsience rockus
    Dell AY410-
    Philips SPA5300
    Bose companion 2
    Logitech 506
    edifier prisma

Ik luister voornamelijk dubstep en house, ik been geen audiofiel.
    Ik hou wel van veel bass, maar de buren moet ik ook te vriend houden en me ouders natuurlijk. :sarcastic:

Welke opties hebben jullie nog?

EDIT: gadgets is niet het goede subforum, ik kan het niet meer aanpassen.:ftim:

Bijdrager
    eiko

hoeveel heb je te besteden?

Bijdrager
    tarun

Je vergelijkt wel appels met peren. Als je €200 hebt en goed geluid wilt ga dan zijn de HK soundsticks lll een goede keuze. De rest heb ik niet eerder gehoord en kan ik dus niet beoordelen.

Bijdrager
    jesper211232

tussen de 0 en de 200,- natuurlijk wel waar voor me geld.

Bijdrager
    Flighter

Heb sinds enkele maanden Teufel Concept B 200 USB aangeschaft. Geweldig! Heb er veel beluisterd. Maar de Teufels winnen, binnen dit prijssegment, op alle fronten voor mijn. Zijn wel 249,99 maar echt de moeite waard.

Ben je in de buurt van Edam, kom maar luisteren.

Bijdrager
    Flighter

mijn=mij

Bijdrager
    TRML

Klein beetje doorsparen en dan gaan voor de Logitech z906, klinken geweldig.

Bijdrager
    Ro

ik heb zelf de M-audio AV40, zeer tevreden over!

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb al een tweetal jaar de Altec Lansing FX6021, destijds ontworpen voor bij het ACD. Hele degelijke speakerset (2.1) met een serieuze subwoofer (50 Watt).

Bijdrager
    heliasje

heb de logitech Z3300 met THX sound, prima set met een ongelooflijke basweergave

Bijdrager
    fonten

Ik zou als ik jouw was gewoon voor een logitech gaan vaak zware bas bij alle setjes die ik gehoort heb! Deze vind ik ook nog steeds echt vet Behringer TRUTH B1030A

Bijdrager
    jesper211232

eigenlijk is 200 wel mijn maxinum, en die jullie noemen zijn er net wat te hoog.

Bijdrager
    jesper211232
    Bijdrager
    fonten

Ja met de z623 voorganger van de z5500. Komt zuiver geluid uit en goede bas wat ik heel te tijd ook al zeg:p

Bijdrager
    jesper211232

Ik vind zelf de Soundsience rockus 3d een heel mooi setje.
    Heeft genoeg vermogen en de revieuws zijn goed, niet al te duur, zien er nog best mooi uit.

Iemand ervaring ermee?

Moderator
    Pete.Z

Ik heb zelf al jaren tot volle tevredenheid de Soundsticks, prima geluid, en nog mooi ook.

Bijdrager
    Stirf

Waarom nu weer een apart draadje?
    In je originele draadje wordt je toch ook geholpen?

Bijdrager
    Lauwrence

“Goed” klinkende speakers zijn zo persoonlijk dat hier onmogelijk een antwoord op valt te geven.

Wel is er al genoeg gezegd op dit forum over sets aangehaald in jouw post, te weten de Bose Companion, HK Soundsticks etc…

Ik zou in jouw geval met een lijst wat winkels rondgaan en luisteren.

Overigens heb ikzelf zonder te luisteren de HK Soundsticks gekocht en ben hier een jaar later nog altijd dik tevreden mee ; netjes gebalanceerd geluid. Logitech is doorgaans redelijk zwaar in de bassen en Bose, tja, te duur voor het “engineered” geluid dat men claimt (dat ook nog eens helemaal niet zo goed is imho).

Bijdrager
    jesper211232

Ja dat lijkt me goed idee, om de winkels af te gaan.
    Moet vandaag uitschool toch naar de (stad) bieb boek 2 weken te laat ingeleverd:evil:

Bijdrager
    Average User

houdt er rekening mee dat speakers anders klinken in een andere omgeving. Dus probeer een winkel te zoeken waar ze meerdere speakers hebben. Pas dan kan je goed vergelijken.

Bijdrager
    jesper211232

weten jullie een goede site’s met revieuws, voor mensen zoals mij dus niet voor echte audiofielen enzo.

Bijdrager
    IBram15

Je kan ze hier vergelijken.

Bijdrager
    jeff

Ik heb al circa 7 jaar een stel HK Soundsticks II en ben nog steeds zeer tevreden.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.