4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    leopard

Sparrow en Mac mail

Kan ik Sparrow ook gebruiken als niet standaard mail, Ik wil namelijk Sparrow eens proberen, schijnt dat Sparrow wel een goed mail programma blijkt te zijn.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Je kunt zoveel mailers op je computer installeren als je wilt — “standaard” betekent in dit geval alleen maar dat het programma gestart wordt als je bijvoorbeeld op een webpagina klikt op een link waarmee je een mailtje verstuurt.

Let wel op dat, als je meerdere mailers tegelijk gebruikt met een POP-account, en je wilt de mailtjes bewaren, je er goed aan doet in maar één van deze programma’s (je “hoofd”-mailer) op te geven dat hij de berichten verwijderd van de server, en de andere zo in te stellen dat ze die altijd laten staan. Gebruik je IMAP, dan hoef je dit niet te doen.

Bijdrager
    leopard

Kan je in Sparrow ook de ongewenste mails in een junk map dumpen om deze nadien spontaan te verwijderen?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik zou het niet weten, maar de makkelijkste manier om daar achter te komen is het programma te installeren en er dan wat in rond te neuzen … bijvoorbeeld in de voorkeuren en de help ervan:)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.