7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

spam in email

ik zou zo graag hebben dat spam automatisch in de prullenbak gesmeten wordt.
    Ik heb de volgende instellingen in mail
    voorkeuren….kopje “reclame” aangevinkt staan daar
    schakel filter voor ongewenste reclame in
    voer aangepaste taken uit
    afzender van bericht komt voor in geadresseerdenoverzicht
    Bericht is gericht aan mijn volledige naam
    vertrouw kopteksten voor ongewenste reclame in
    filter ongewenste reclame alvorens mijn regels toe te passen

Onder geavanceerd staat bij “beschrijving” SPAM
    als voldaan is aan “alle” van de volgende voorwaarden en dan staat er inmiddels een HELE lijst van emailadressen die me al eens een spam mail hebben toegestuurd
    worden de volgende taken uitgevoerd (onderaan )
    verplaats bericht naar prullenbak

het is een heel verhaal maar weet iemand welke instelling verkeerd staat?Ik ben die spam ZO kotsbeu!!!!

Geblokkeerd
    HereIsTom

Welke mailprovider heb je dan? Als het een goede is dan filtert die de SPAM al voor je!
    Ik gebruik bijv. Gmail en heb nooit SPAM.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Bij hotmail heb ik erg veel spam, dus als je naar een andere provider gaat, neem dan maar geen hotmail!

Bijdrager
    Hansi2124

Topic heeft niets van doen met systeem OS X. Maar wel met Apple’s Mail, vandaar verhuisd naar dit subforum.

Bijdrager
    robert1970

Ik gebruik al jaren Mozilla Thunderbird.
    De ingebouwde spamfilter kun je helemaal naar je hand zetten en je kunt Thunderbird ‘leren’ wat wel en wat geen spam is. Je kunt het gratis downloaden (het is open source).

Bijdrager
    mtooster

Die hele lijst met e-mailadressen bij ‘geavanceerd’ is het probleem.

Hoe kan een mailtje nou afkomstig zijn van ALLE personen die jou al eens een spam-mail hebben gestuurd?
    Als spam gefilterd kon worden op afzender dan waren we snel van het probleem af.

Mail moet zelf zien te detecteren of het reclame is of niet….
    Ik zou ze overigens gewoon automatisch naar de map voor ongewenste reclame verplaatsen, en dan 1 keer in de week even snel daar doorheen scrollen om te kijken of er per ongeluk niet een ‘goede’ mail gefilterd is.
    Deze kun je dan markeren als ‘geen reclame’ en dan wordt die afzender de volgende keer niet geblokkeerd.

Dan zou zou je gewoon ‘verplaats naar postbus voor ongewenste reclame’ kunnen selecteren.

Wil je het wel naar de prullenbak verplaatsen dan moet bij ‘geavanceerd’ alleen het volgende staan:

Bijdrager
    GoeieDag

Ik heb dan nog ‘Bericht is niet gericht aan volledige naam’ weggehaald, want helaas krijg ik tegenwoordig veel spam op naam.
    Bij ‘Taken’ heb ik nog toegevoegd: ‘Markeer als gelezen’.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.