8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Daan25

Spaces – Twitter applicatie blijft niet in 1 space

Beetje lastig uit te leggen maar ik maak gebruik van 4 spaces en heb de Twitter applicatie aan 1 van die spaces gekoppeld. Wanneer ik nu wissel van space blijft de Twitter applicatie continu op de voorgrond aanwezig en blijft dus niet in de aangewezen space.

Ietwat een complexe beschrijving maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Mijn vraag is dan ook, hoe los ik dit op?

Bijdrager
    jgmkoster

Kun je dit toevallig niet apart instellen in de instellingen vanTwitter? Met adium is dat namelijk ook mogelijk dat het programma altijd op de achtergrond zichtbaar is in elke space.

Met de twitteraplicatie heb ik niet al te veel ervaring, maar ik heb hem nooit zichtbaar gehad in alle spaces

Bijdrager
    Daan25
    jgmkoster op 02 maart 2011

Kun je dit toevallig niet apart instellen in de instellingen vanTwitter? Met adium is dat namelijk ook mogelijk dat het programma altijd op de achtergrond zichtbaar is in elke space.

Met de twitteraplicatie heb ik niet al te veel ervaring, maar ik heb hem nooit zichtbaar gehad in alle spaces
    Nee in de instellingen is hier nergens iets over te vinden.
    Het vreemde is ook dat ik dit ‘probleem’ zomaar van de een op de andere dag had.

Bijdrager
    wido

Ik heb sinds de installatie van Twitter precies hetzelfde probleem. Het is vast een bugje.

Bijdrager
    senyo

Klopt, nogal vervelend. Wat ik doe is elke keer als ik Twitter opnieuw opstart, ook even systeemvoorkeuren openen, dan bij Spaces Twitter verwijderen en opnieuw toevoegen op Space 1. Dan blijft ie zolang je Twitter niet op nieuw opstart, of je Mac herstart, gewoon staan op die ene Space.

Beetje omslachtig, maar het werkt…

Bijdrager
    Daan25
    gerwinbosscha op 02 maart 2011

Klopt, nogal vervelend. Wat ik doe is elke keer als ik Twitter opnieuw opstart, ook even systeemvoorkeuren openen, dan bij Spaces Twitter verwijderen en opnieuw toevoegen op Space 1. Dan blijft ie zolang je Twitter niet op nieuw opstart, of je Mac herstart, gewoon staan op die ene Space.

Beetje omslachtig, maar het werkt…

Werkt inderdaad, bedankt!

Inactief
    Anoniem

Thnx, ga ik ook doen. Ik dacht al dat het een*ahum* feature was, maar het is dus klaarblijkelijk een bug.

Bijdrager
    Nickalicious

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik hide hem nu steeds. Beetje omslachtig maar ach als dat het ergste is

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.