9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    macmini

Spaces

Beste Maccer,

Vandaag voor het eerst eens spaces gebruikt. in het ene raam staat mijn textverwerker (Word) en in het andere raam Dreamweaver. Als ik een snapshot maak in het raam Dreamweaver, en deze vervolgens save, schakel ik over naar Word om daar het snapshot te plakken. Echter elke keer als ik in mijn Word applicatie klik schiet spaces mij automatisch terug naar het raam waarin Dreamweaver staat. Weet iemand wat ik fout doe?

Alvast bedankt.

Gr, Arjan

Bijdrager
    KingAchille

Staat er bij ‘Openen Met’ achter DreamWeaver: (Standaard)?
    Mvg,

Bijdrager
    macmini

Wat jij schrijft kan ik niet vinden, maar ik heb bij spaces voorkeurinstellingen uitgevinkt: Ga bij overschakelen naar programma naar space met open vensters voor het programma. Dat is weer lastig want dan moet ik bij het switchen tussen de twee applicaties telkens op het spaces icoon drukken.

Bijdrager
    stel maar
    ”KingAchille”

Staat er bij ‘Openen Met’ achter DreamWeaver: (Standaard)?
    Mvg,

hij bedoeld rechter muisknop en dan naar openen met. staat daar dan DreamWeaver: (Standaard).

Bijdrager
    macmini

Maar waar moet je dan met de rechtermuisknop op klikken?

Bijdrager
    sypie

Wisselen tussen de spaces hoeft niet alleen door op het spaces icoon te klikken in de menu balk. CTRL + pijltje naar links/rechts werkt ook. (CTRL+ 1/2/3/4… werkt ook)

Bijdrager
    nicksuy1
    ”macmini”

Maar waar moet je dan met de rechtermuisknop op klikken?

als je een mighty mouse gebruikt dan kan je in bi de voorkeuren van de muis een secundaire knop instellen.
    Anders kan je ook ctrl-klikken (ctrl inhouden bij het klikken)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    ”macmini”

Weet iemand wat ik fout doe?

Microsoft Office gebruiken … dat kan schijnbaar erg slecht overweg met Spaces.

Bijdrager
    macmini

Dank je wel voor de laatste tip; De oplossing is breidt spaces met 1 rij en kolom uit en het probleem is verholpen. Heel vreemd!!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.