3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    2getherdiver

Soundsticks HK in standby modus

Hallo,

Wie kan mij helpen met mijn probleem. Heb een HK Soundstick III gekocht (2e hands). Werkt prima op mijn iMac. Lekker geluid. Althans soms. Bij het streaming kijken van bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd blijft het geluid prima. Bij het luisteren naar iTunes valt het geluid soms gewoon weg. Na het activeren van de harder/zachter toetsen op mijn keyboard herstelt het geluid zich weer en gaat het backlight ook weer aan. Volgens de helpdesk van HK(aardige jongens) kan het in de bekabeling liggen maar dan zou ik ook bij het kijken van een film of tv dit moeten hebben. Luister muziek via een stabiele WiFi verbinding en Apple Music. Iemand een idee?!?!

Greets

Bijdrager
    sunapple

Hij gaat in stand-by als er geen/weinig signaal is. Zou het kunnen dat je hem bij het muziek luisteren zo zacht hebt staan dat je onder die grens zit? Ik heb ze zelf ook gehad en kan mij vaag herinneren dat dit voor kan komen. Je zegt zelf immers dat ze weer aanspringen als je hem even harder zet.

Bijdrager
    2getherdiver

@sunapple

Dank voor je reactie. Heb het even getest en denk dat je redenatie klopt. Heb een tijdje film gekeken en geen probleem. Toen muziek geluisterd met 1 streepje en toen ging het geluid uit. Inderdaad volume verhogen en dan springt de muziek weer aan. Ga even uitvogelen of het regelen op de iMac of speakers nog verschil maakt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.