6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    GetaMac

Soundsticks

Heej Maccers,

Aan m’n iMac heb ik nu Logitech Z-2300 speakers hangen, maar die missen gewoon het complete middenbereik. Plus dat de sattelietspeakers worden overstemd door de subwoofer. Op zich niet zo heel gek voor die prijs. Wel vreemd dat ze dan weer wel THX gecertificeerd zijn.

Over een tijdje wil ik misschien de Harman Kardon Soundsticks II gaan aanschaffen.
    Het viel mij op dat de speakers in de sattelietjes van de Soundsticks vrij klein zijn.
    Geven ze dan wel voldoende geluid en is er bij de Soundsticks wel voldoende middenbereik aanwezig? Misschien iemand die ze zelf heeft? Biedt het setje voldoende vermogen voor een normale slaapkamer? Kan ik misschien voor dat geld beter een ander speakersetje aanschaffen?

Alvast bedankt voor jullie advies!

Bijdrager
    Almerrrrr

De soundsticks bevallen de meeste goed. Geluid genoeg uit die kleine speakers.
    gelukkig is er hier op het forum al genoeg over gesproken:
    Dus bij deze
    Klik

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb thuis de Soundsticks én iSub staan. De iSub vind ik wel nodig als je echt wilt genieten.
    Maar hoewel ik een aardige cinemaset heb staan, vind ik ’t geluid van de soundsticks echt
    veel mooier. Vol geluid met een goed bereik.

Volgens een legio tests (google) komen ze ook zéér goed uit de hoek.

Wacht… dat kan ik beter in 1 woord zeggen: genieten!:)

Bijdrager
    De Henk

die soundsticks zijn echt top, krijg je geen spijt van. hard zat en zeer goed bereik in alle gebieden

Bijdrager
    De Henk

die soundsticks zijn echt top, krijg je geen spijt van. hard zat en zeer goed bereik in alle gebieden

Bijdrager
    GetaMac
    ”joram”

Ik heb thuis de Soundsticks én iSub staan. De iSub vind ik wel nodig als je echt wilt genieten.
    Maar hoewel ik een aardige cinemaset heb staan, vind ik ’t geluid van de soundsticks echt
    veel mooier. Vol geluid met een goed bereik.

Volgens een legio tests (google) komen ze ook zéér goed uit de hoek.

Wacht… dat kan ik beter in 1 woord zeggen: genieten!:)

En wat is een iSub precies?
    Is dat te combineren met de Soundsticks?
    Zit er bij de soundsticks al geen subwoofer?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.