5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    PietjePuk

Soundstick losgekomen

Hallo

Ik kon een dergelijk topic niet meteen terugvinden maar mss hebben nog mensen dit voorgehad.
    Ik kom thuis, zet me aan mn iMac, wil de rechter Soundstick wat verzetten en plots heb ik het voorste deel in mn handen :sealed:

De Soundstick werkt nog maar zit dus los… Moet ik hem terugdoen of weet iemand een truucje? (heb eig niet veel zin om ze terug te brengen). Tenzij er niets anders op zit.

Groeten.

Bijdrager
    Lexis

Moet je het weer slopen:P
    Maar het voorste deel… Bedoel je daarmee alles behalve het voetje, of een speakertje ofzo?
    Tenzij je een technicus bent, zou ik dit even terugbrengen, hoe lui je ook zijn moge.

Bijdrager
    PietjePuk

Ik bedoel dus de voorste helft van de staaf. Indien geen oplossing breng ik hem wel terug.

(je kan het al raden, heb al mn facturen perfect liggen, behalve één……)
    zal nog mogen zoeken.

Bijdrager
    lsmisch

Na een grondig onderzoek van mijn eigen soundsticks ,merk ik dat mijn linkse stick de zelfde symptomen vertoont.
    Ik ga dit zelf oplossen met daat een druppeltjen seconden lijm te laten tussen vloeien.
    De beide helften van zo een stick zijn blijkbaar aan elkaar gesmolten,en het is hier alleen onderaan dat het los zit.

Bijdrager
    n8n

Haha, deze topic icm. je avatar is erg vermakelijk

[size=7:1764e4f343]sorry[/size:1764e4f343] :innocent:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.