8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Olli

SoundEdit vervanger

Hallo mac-o-maniacs,
    Onder OS9 was ik altijd een veel gebuiker van soundedit, om bv met mijn microfoontje een geluids effectje op te nemen en te bewerken voor After Effect of voor in Flash. Wav-jes, AIFF-jes, Quicktime movietjes, Mono, Stereo, was voor mijn trouwen SoundEdit allemaal geen probleem.
    Weet iemand een goede vervanger voor SoundEdit die op OSX draait?

Bijdrager
    Brak Mak Morn

Misschien heb je wat aan Cacophony?

Bijdrager
    TonE

Sound Studio of Amadeus II, deze lijken vwb interface/mogelijkheden het meest op het oude Soundedit imo.
    Let wel even op de import/export file formats ondersteuning, daar zit wat verschil in.

Bijdrager
    macanoid

Peak van de firma Bias. Je kunt ook een USB audio interface van Digidesign kopen, krijg je een pro tools bundle erbij!

Bijdrager
    Olli

thanx guys.. Ik ga ze allemaal relax ff checken, en ik laat nog wel weten waar mijn voorkeur uiteindelijk naar uit zal gaan..

Bijdrager
    maceddy

Allemaal leuke programma’s

Maar geen multi kanalen:(
    Dat mis ik nog steeds.
    Heb nog steeds de hoop op Adobe Audition (voorheen CoolEdit) voor de Mac.

Bijdrager
    macanoid

Pro Tools is zo multi kanaals als het maar kan hoor – is samen met Logic het meest gebruikte programma in de serieuze muziekwereld overigens!!

Bijdrager
    maceddy
    ”macanoid”

Pro Tools is zo multi kanaals als het maar kan hoor – is samen met Logic het meest gebruikte programma in de serieuze muziekwereld overigens!!

Check;)

Deze was ik even vergeten:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.