7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    apple1499

Sounddock iPod, Jambox?

Ik ben op zoek naar een goeie manier om muziek van mijn iPod Touch af te spelen. Tijdens het zoeken op de apple online store kwam ik terecht bij de Jambox van Jawbone. De reacties die ik over dit product vind zijn zeer uiteenlopend. Heeft er iemand van jullie ervaring met dit product?

Zijn er verder nog andere producten die aangeraden kunnen worden?

Bijdrager
    apple1499

Misschien moet ik wat preciezer zijn, het gaat mij vooral om de geluidskwaliteit. Het design van Jambox is natuurlijk prachtig en de bluetooth functionaliteit is ook zeer handig, maar als er een beter product op de markt is dat ook zo compact is en handig voor dezelfde prijs zou ik dit graag weten. Hoe zit het bijvoorbeeld met http://store.apple.com/us/product/H1549?mco=MjMzOTQxMDU ?

Bijdrager
    pepijn-paans

ik zou persoonlijk voor Bose kiezen, altijd erg goede kwaliteit, (naar mijn mening ook een redelijk mooi design) dus het geld wel waard.

Bijdrager
    apple1499

Ik heb ook Bose overwogen, maar ik zoek iets wat toch compact is en in bijvoorbeeld in een rugzak past. Bose vind ik te groot en net iets te duur om overal mee naar toe te nemen.

Bijdrager
    pepijn-paans

aha op die manier, daar ben ik het inderdaad wel mee eens.
    ben alleen bang dat ik je niet kan helpen dan in dit geval, heb niet echt ervaring met draadloze speakers (op de Bose na, sorry en succes!

Bijdrager
    pepijn-paans

รณ je kunt natuurlijk ook even naar de apple premium reseller toe gaan en daar wat speakers uitproberen!

Bijdrager
    apple1499

Ik heb toch de Jambox gekocht en ik ik ben er zeer blij mee! Fantastisch product!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.