4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    stijnbokhove

sound balance gaat z’n eigen gang?!

Hoi!

De sound balance van mijn OS X doet niet wat ik zeg. Om de zoveel tijd blijkt dat de sound balance iets naar rechts is verschoven, dit zie ik als ik de Sound panel check in System Preferences. Ik zet het dan weer netjes terug naar het midden. Maar een tijd later gebeurt hetzelfde weer! Zo blijf ik bezig…

Enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit voorkom?

Dank!
    Stijn

Bijdrager
    WebJ

Ik weet de oplossing ook niet precies maar sinds ik mijn computer met een kabeltje heb aangesloten op mijn nieuwe stereo (kabeltje kon alleen maar in de koptelefoon-aansluiting van mijn Powermac G4 Quicksilver dus daar heb ik ‘m maar ingezet. Ik heb hier ook vaak last van gehad, ik denk hoor ik nou zo slecht met links? Hij heeft diverse keren teveel naar links of naar rechts gestaan. Hij stond een keer bijna helemaal links!

Ik weet niet of het nu nog steeds zo is want heb net Panther ge├»nstalleerd (7B85) maar ik had vaak weinig schijfruimte over en misschien dat daardoor veel dingen ‘vreemd’ gaan doen zeg maar.

Bijdrager
    Sad

dit is een bekende (en nog steeds niet opgeloste) OSX bug. Het treedt op wanneer je snel achter elkaar op je volume toetsen drukt. Soms is de balans dan niet meer in het midden.

De oplossing die Apple geeft is wel lachwekkend: namelijk naar je systeemvoorkeuren gaan en de balans weer in het midden zetten…

Bijdrager
    stijnbokhove

Hartelijk dank! Hopelijk dat de Panther de balans wel in het midden weet te houden;-)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.