8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Boris-Ja

Sortering op gemarkeerde mails wordt verstoord

Beste,

In Mail kan je e-mails markeren als gemarkeerd. Dus e-mails die je nog moet beantwoorden, of e-mails met opdrachten erin kan je markeren met een rood/oranje vlaggetje.

Het is heel handig om vervolgens te sorteren op markering. De gemarkeerde e-mails staan dan bovenaan, en de overige e-mails zijn gewoon gesorteerd op datum.

Nu heb ik echter een probleem. Ik kreeg een e-mail met een zogenaamde hoge prioriteit. Er staan dan twee uitroeptekens voor de mail. Maar erger nog, de mail blijft bovenaan staan! Zeer vervelend dus.

Ondertussen heb ik nog zo’n e-mail gehad en dit is een afbeelding van de situatie:

Weet iemand hoe ik de uitroeptekens weg kan halen? Of hoe ik de e-mails niet bovenaan kan laten staan?

Alvast bedankt!

Boris

Bijdrager
    iJoost

Bericht > Markeer als > Normale prioriteit

Bijdrager
    Boris-Ja

Dat kan niet bij mij. Hoe komt dat?

Bijdrager
    iJoost

Misschien kan het alleen bij berichten die je zelf verstuurt? Geen idee.

Eerlijk gezegd gebruik ik die onzin nooit. Ik maak zelf wel uit wat mijn prioriteiten zijn. Dat hoeft iemand die me mail stuurt niet voor mij te beslissen.;-)

Bijdrager
    Boris-Ja

Ja ik ben het met je eens. Maar daarmee is mijn probleem niet opgelost;-)

En ik kan die drie opties wel kiezen als ik een nieuwe mail maak inderdaad.

Bijdrager
    Boris-Ja

Iemand?

Bijdrager
    Boris-Ja

Ik heb ook al geprobeerd om de bestanden van de mails te veranderen. Dit werkt ook niet (ook Mail afgesloten, bestanden aangepast, Mail opgestart).

Is er niet ook iemand met hetzelfde probleem? Of nog beter: met een oplossing?

Bedankt

Bijdrager
    Boris-Ja

Ik hoor het misschien nog wel:P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.