20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    natdatnl

Soort van Sitecheck

Beste Maccers,

Ik heb m’n site wat aangepast maar nu tref ik het volgende probleem, de foto’s die je ziet als je op mijn site komt verspringen ieder 5 seconden maar dat gaat niet helemaal soepel wat kan ik daar aan doen?Je ziet bij iedere nieuwe foto een flits wat best irritant is.

En wat vinden jullie verder van de navigatie enz.

http://www.jochemvanwetten.nl

Bijdrager
    huinkroese

Ehmn… misschien kun je beter een dynamisch Flash fotoshowtje maken, dan kan je mooi in en uitfaden, en zie je niet elke keer een nieuwe foto opbouwen. Is een stuk mooier, en makkelijk te maken. Succes

Bijdrager
    HSL

ik vind de website veel te breed, en zou zorgen dat deze iig binnen 1024×768 valt anders zullen veel mensen hem wegklikken omdat ze moeten scrollen.

Bijdrager
    natdatnl

zou ik wel willen maar Flash is voor mij nog abakadabra.
    Maar indd dat zou wel mooier zijn

ik ga ook nog de breedte aanpassen THX

Bijdrager
    Erikaatje

ik vind het foto album zo prima kunnen! ( je maakt leuke dingen trouwens )

Over dat de site wat smaller zou mogen ben ik het eens.
    Misschien kun je de tekst van het menu wat kleiner maken!?

Ook het font grootte op de ‘about me pagina’ mag een stuk kleiner (font 10 of 12)

Bijdrager
    Rudi Mentair

en die webteller die je gebruikt stuurt irritante advertenties mee. Ik gebruik deze, beetje groot logo maar wel prettig in gebruik: http://www.onestat.com

verder sluit ik me bij voorgangers aan wat betreft breedte

Bijdrager
    DarkRaverNL

Mischien is ( http://www.huddletogether.com/projects/lightbox/ ) wel wat voor je gallery, erg simpel te installeren, en ziet er mooi uit:)

Bijdrager
    hydro

Ik heb nog een klein flash bestandje liggen om random een foto te laden, zoals je hier kunt zien:
    http://www.phpnovice.com

Je hoeft alleen maar een klein XML-bestand aan te maken met al je foto’s erin.

Als je interesse hebt stuur je maar een PB.

Bijdrager
    Jonnotie
    ”DarkRaverNL”

Mischien is ( http://www.huddletogether.com/projects/lightbox/ ) wel wat voor je gallery, erg simpel te installeren, en ziet er mooi uit:)

dat is nu een beetje uit de “mode”. Ik zou dat dus maar niet gebruiken.

Bijdrager
    DEform

Je kunstwerken zijn echt speciaal (lees:bizar ;))
    maar je website vind ik maar niets…

Je knoppen zijn gewoon té groot, als je na een pagina gaat,
    moet ik (15″ pb) horizontaal én vertikaal scrollen, en zoveel
    informatie staat er niet op.
    Het bewegen van de thumbs zou ik wegdoen, ik zou ze (mbv css)
    bijvoorbeel gewoon een kadertje geven of zo.

Groetjes

Bijdrager
    Wiebo

dat is nu een beetje uit de “mode”. Ik zou dat dus maar niet gebruiken.

Nou inderdaad zeg, zo eighties! :?

Wanneer de lightbox goed gebruikt wordt en je het aanpast aan je lay out van je site moet dat toch echt nog wel kunnen hoor..
    Met name de Lightbox v2.0 kan je mooi gebruiken bij een image sets, een groep afbeeldingen die bij elkaar hoort.

Bijdrager
    natdatnl

misschien moet ik het maar laten doen door iemand met meer verstand van webdesign

Bijdrager
    computer space

Misschien een beetje een apparte methode, met een meta-refresh, maar het werkt hier prima hoor. In safari en firefox geen flitsen zoals je aangeeft. En inderdaad: goed dat je geen lightbox gebruikt!

Bijdrager
    J.C.

Hmm te breed, en waarom maak je steeds een apparte pagina voor je foto ? Je kan ook gewoon een directe url naar je image doen, nu kun je misschien een title erboven zetten, maar dit had je anders heel wat werk bespaard.
    Ik moest wel even laggen toen ik de source van je gastenboek bekeek, eerst zeg je dat Flash nog abrakadabra voor je is, dus waarschijnlijk een standaard maar zeeeeer netjes gastenboek:) Misschien kan je die pagina nog iets opmaken want nu komt hij recht van een site of heb je gelijk publisch gedrukt.
    Als je het zelfde zwarte thema kan doen zou het mooier zijn (ik begrijp dat dat moeilijk is als je Flash niet kent)

Voor de rest, die pic’s zijn fantastisch kan je dat Boomhuis misschien in wallpaper formaat maken (A) 1024 x 768

Bijdrager
    natdatnl

Hmm te breed, en waarom maak je steeds een apparte pagina voor je foto ? Je kan ook gewoon een directe url naar je image doen, nu kun je misschien een title erboven zetten, maar dit had je anders heel wat werk bespaard

het was inderdaad behoorlijk wat werk maar ik ben een leek op html en flash gebied dus dit is het beste wat ik kon/kan maken, heb helaas ook niet veel tijd om me wat meer in dat gebied te verdiepen.

’t liefst zou ik wat laten maken maar ik denk dat niemand echt mijn stijl kan verwerken in een mooie website of het kost me een fortuin.
    zoiets als deze
    http://www.institutdrahomira.com/

Bijdrager
    Syndic

Wat zou je qua budget over hebben voor een website dan, als ik vragen mag? :)

Bijdrager
    MacBeer

Persoonlijk vind ik dat je als illustrator een goede website moet hebben. Het is een permanent aanwezig portfolio…
    Je werk straalt een enorme professionaliteit uit. Je bent nog maar ‘kort’ bezig maar dat is aan je werk niet te zien. Maar je bent geen webdesigner en de site zoals die er nu is past totaal niet bij je werk. Het is geen goede presentatie.

Dit is een investering die je moet doen. Als ik jou was dan zou ik Syndic even een PM-tje sturen. Als er hier iemand een briljante omlijsting voor je werk kan maken dan is hij het.

Bijdrager
    natdatnl

€200 / €300 max en ik weet dat het niet veel is daarom probeer ik het ook zelf:-)

Bijdrager
    scriptman
    ”huinkroese”

Ehmn… misschien kun je beter een dynamisch Flash fotoshowtje maken, dan kan je mooi in en uitfaden, en zie je niet elke keer een nieuwe foto opbouwen. Is een stuk mooier, en makkelijk te maken. Succes

Met javascript kun je dat ook heel goed maken :)

p.s. toch gek hoe Lightbox zo snel in en uit de mode kan raken

Bijdrager
    Syndic

En we gaan verder via PM :wink:

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.