11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    ReneSegers

Soort encyclopedie maken

Ik heb in PowerPoint (ja, ik weet het; dat is Microsoft, maar ik vind het echt verreweg het fijnste programma om presentaties mee te maken, sorry) een presentatie gemaakt waarbij ik met hyperlinks naar verschillende sheets heb gewerkt. Ik wil deze file nu eigenlijk omzetten in een ander formaat dan “.ppt” zodat ik het bijvoorbeeld in filmformaat met Toast als Video-CD kan branden (het is namelijk de bedoeling dat die CD een soort encyclopedie-CDROM wordt).

Ik heb al enkele keren geprobeerd de file om te zetten in een .mov-bestand, maar dan draait ie het in QuickTime gewoon als filmpje (je kunt dus niet klikken, maar hij draait gewoon alle sheets achter elkaar af).

Weet iemand een mogelijkheid???!!! Liefst vanuit PowerPoint, want ik heb er al enorm lang over gedaan om dit bestand te maken, maar als het niet anders kan met een ander programma.

Bijdrager
    hydro

:? ..je kunt het inmportern in “Keynote”, das een echt programma om presentaties te maken en daarvanuit kun je het exporteren in een mov”je dat wel die capiciteiten heeft.

Bijdrager
    lsmisch

Indedaad als je vanuit keynote exporteerd kan je kiezen of de quicktime.mov moet met klikken verder gaan of gewoon doorspelen.
    Keynote heeft ook veel mooiere transitions.

Bijdrager
    ReneSegers
    ”hydro”

:? ..”Keynote”

Zal wel heel belachelijk zijn hoor, maar waar kan ik dat krijgen?

Bijdrager
    SvS

Bijdrager
    arneblk

hier om precies te zijn…

Bijdrager
    ReneSegers
    ”Susanne”

www.apple.nl :P :innocent:

Tja, ik was eigenlijk toch niet van plan weer software voor meer dan 100 euri te gaan aanschaffen.

Andere ideen?

Bijdrager
    hydro

:lol: van gedachte veranderen en gewoon keynote kopen

Bijdrager
    SvS

Effe off topic, hoe duur is Powerpoint eigenlijk?

Bijdrager
    ReneSegers
    ”Susanne”

Effe off topic, hoe duur is Powerpoint eigenlijk?

Tja, ik begrijp dat office duurder is, maar ja, dat heb ik nu eenmaal al een hele tijd.

Bijdrager
    barbar25

Als je nog student bent kun je keynote kopen voor €95,59.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.