9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Mette

Soort account systeem op iPod?

Wat ik me afvroeg was het volgende: is het mogelijk via bepaalde software een soort 2de account te krijgen op je iPod? Lijkt me erg handig wanneer je de iPod met meerdere personen in het gezin gebruikt. Dan hoef je niet altijd te luisteren naar die stomme muziekjes van je zus, of omgekeerd. Maar ook verder dan dat, video’s, foto’s… die niet allemaal gedeeld hoeven te worden.
    Hier moet toch wel iets voor bestaan?
    Ik heb al even rondgezocht, maar niet meteen iets gevonden, weten jullie raad?

Bijdrager
    Esquare

De muziek kun je verdelen met playlists, foto’s en video’s in aparte mapjes, maar dat vereist nogal een administratie. Verder kom je niet: een iPod is nu eenmaal geen computer.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, dat kan niet.

Je kunt wel voor iedereen een aangepaste playlist maken en dan handmatig syncen per persoon.

Bijdrager
    mbaert

Kun je misschien beter gewoon een eigen afspeellijst aanmaken, hoef je ook die andere zooi niet te zien. Maar goed, volgens mij is de iPod juist een persoonlijk apparaat (kun je zelfs je eigen naam of boodschap op laten graveren) en niet gemaakt om te delen zoals je aangeeft. Dus dat soort software lijkt me redelijk overbodig. Ik ben het in elk geval oook nog niet tegengekomen.

(edit) terwijl ik tik al gelijk 2 andere reacties! Da’s rap…

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, gewoon véél koffie drinken… :wink:

Bijdrager
    Esquare
    ”KarelWillem”

Ja, gewoon véél koffie drinken… :wink:

En een snufje erbij. :satisfied:

Bijdrager
    Mette

En met Linux 4 iPod eventueel?

Bijdrager
    Esquare

Geen idee. Kijk zelf maar: http://www.ipodlinux.org/Main_Page
    (Zo te zien alleen voor iPods van de eerste drie generaties.)

Bijdrager
    Djmichel
    ”Mette”

En met Linux 4 iPod eventueel?

Oei :? Knoeien met je iPod is nooit een goed idee…

Wat je idd kan doen (zoals al eerder gezegd) is een playlist maken met elke persoon een eigen mapje in iTunes. Daarin je muziek zetten en dan hoor je alleen je eigen nummers;)

Veel plezier!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.