4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    quirinus

Sony’s antwoord op ipod…!

Hallo!
    Een tijdje geleden een berichtje geplaatst ivm een audioheadset met ingebouwde bluetooth die ik zocht, zodat ik voor m’n ipod en m’n mobieltje dezelfde headset kan gebruiken.. Apple is er mee bezig (i-phono’s) maar die zijn nog niet verkrijgbaar en de reviews zien er niet al te goed uit..
    Nu was ik vandaag een beetje op het internet, blijkt dat Sony ondertussen ook al mp3 spelers uit heeft met harde schijven tot 40gig, en…:x net met een mp3 speler is uitgekomen welke welliswaar een beperkt geheugen heeft, maar wel standaard komt met een…. blue tooth headset! Met een Sony kan je dus wel je muziek wireless op je headset beluisteren, en als je mobieltje overgaat met hetzelfde headset je oproep beantwoorden…
    Ps. Feit blijft natuurlijk wel dat naast de blue tooth optie, de modellen van Sony in het niet vallen in vergelijk met een ipod!:D
    Klik voor een review op het draadje hieronder.

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=nl&lc=nl&template=pp1_loader&php=php1_10060&zone=pp&lm=pp1&pid=10060

Bijdrager
    Patjuh

hijs wel kleiner maja geen display of ik kijk scheel:)

Bijdrager
    boekeloo

Zonder draadje is wel handig. Jammer dat de iPod dat niet heeft. Ik begreep elders dat de chip dat wel kan…

Bijdrager
    macpro
    ”quirinus”

blijkt dat Sony ondertussen ook al mp3 spelers uit heeft met harde schijven tot 40gig, en…:x net met een mp3 speler is uitgekomen welke welliswaar een beperkt geheugen heeft, maar wel standaard komt met een…. blue tooth headset! Met een Sony kan je dus wel je muziek wireless op je headset beluisteren, en als je mobieltje overgaat met hetzelfde headset je oproep beantwoorden…

Volgens mij heb je de specs niet goed bekeken.
    De koptelefoon die er aan hangt gaat gewoon via een snoertje naar de speler.
    Kijk ook maar op alle foto’s, daar zie je links een zwarte plug uit het apparaat komen.
    Dus de muziek die je met die speler draait gaat gewoon via een snoertje naar je oren.

Maar als je telefoon afgaat, dan wordt de speler zelf een bluetooth headset voor de telefoon en kun je, nog altijd via dat snoertje, het gesprek over de koptelefoon horen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.