5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tinman

SonyEricsson Mobiele telefoon W580i software voor m’n iMac

Beste mensen,

Ik heb net een nieuwe telefoon aangeschaft voor mijn vriendin. Het toestel, SonyEricsson W580i, heeft bijgeleverde software voor de PC, maar niet voor een echte computer.

Aangezien normaliter elke USB stekker die ik in mijn iMac steek direct word gevonden, was ik niet bang dat het nu een probleem zou worden. Maar ik had het mis. Ik heb nog niet eerder gehad dat een USB aansluiting niet direct gevonden werd. Ik heb vervolgens gekeken naar software die voor de MAC is bedoeld. Helaas niets gevonden.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    The JM

Nee, SE-telefoon communiceren inderdaad alleen maar met pc’s. Er zijn wel app’s voor de mac die dit mogelijk maken, maar die zijn er alleen voor een beperkt aantal modellen. Voor mijn W300i kon ik ook niets vinden.
    Je kan wel je contacten via BT organiseren, maar met mijn telefoon het enige. Misschien toch maar meer Googlen?

Bijdrager
    heroicnonsense

De meeste SE-telefoons worden ondersteund door iSync. Heb je dat al geprobeerd?

Bijdrager
    wouwout

heb een W880i. Kan prima syncen via iSync, heb wel de eerste keer 1 richting op gesynchroniseerd, dus de informatie van mijn mac overschreef alles op de telefoon (optie ‘stel apparaat opnieuw in’ in iSync).

Via bluetooth kan ik alle bestanden benaderen op mijn telefoon (optie ‘blader door’).

De memorycard verschijnt als drive in de finder, dus ik kan ook bestanden uit itunes naar de telefoon slepen. Of foto’s, of filmpjes. En op deze manier kun je dus ook foto’s en films eraf halen. iPhoto herkende ‘m zelfs als een camera en wilde de foto’s importeren.

kortom je hebt de software van SE niet nodig!

Bijdrager
    Storm

Tinman,
    Kijk eens even op de volgende site: http://mobile.feisar.com/
    Wellicht dat je daar de nodige info vindt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.