16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    kontheur

Sony verlaagt prijs playstation 2

Ik weet dat het niets met Apple te maken heeft maar dacht dat het toch wel een paar computeraars blij kan maken…

Sony heeft de prijs verlaagd van de Playstation 2 naar $129,-

Lees hier meer…

Bijdrager
    AdriaanB

heb ik er nou net eentje gekocht…:cry:
    vorige maand…

Bijdrager
    gigafooly

en wat kosten ze bij de Bartsmit tegenwoordig?
    Ik heb €189 euro betaald voor een zilveren inclusief 2 originele sony controllers..

Bijdrager
    Meccs

@ piet: ik ook :? maarja, zo kan je bezig blijven. Ging er niet van uit dat het lager ging worden dan €200. En ik heb er niet minder plezier van iig (final fantasy anyone?:D )

Bijdrager
    gigafooly

Daarom.. en als hij zakt jammer dan toch?
    Hoort erbij….

Ik betaal soms willes en wetens teveel, omdat ik iets graag dezelfde dag nog heb
    ook al weet ik dat het een week later goedkoper zal zijn…

Bijdrager
    Lexis

gewoon ff wachten ps3 komt eraan

Inactief
    Anoniem

Ik had mijn Apple Cinema Display 20″ 1500 euro betaald… Nu is het +/- 800 euro :x
    Maar ik spreek dan wel over 1,5 jaar terug.

Ik wacht op de Nintendo Revolution, en een nieuwe intel iBook en Mac Os X 10.5 :P

Bijdrager
    Victor88

3 jaar geleden 1 gekocht voor €250,- :lol: dacht dat het nu wel veel goedkoper zou zijn.

Bijdrager
    Alfetta

Klopt maar de prijsdaling is alleen voor de VS aangekondigd.

Ps3 staat dan ook bijna op de stoep te wachten dus is het ook niet zo heel erg vreemd om hem nu echt als een low budget console te gaan verkopen.

Bijdrager
    3mph

PS3 komt geloof ik het 3e kwartaal dit jaar.. wordt een dikke bak, ben zeer benieuwd naar de prijs..

Bijdrager
    Xigh

Ik hoorde dat het de duurste console gaat worden tot nu toe. Ik ben benieuwd.

Inactief
    Anoniem

De Xbox 360 gaat rond oktober waarschijnlijk ook $ 100,- in prijs omlaag!:)

Bijdrager
    HAK

doen ze natuurlijk omdat ze nog gauw de overgebleven lading ps2’s kwijt willen voordat de ps3 op de markt komt.
    Ik heb al iets van 3 (of 2?) jaar een Playstation2 zo’n zwarte en hij doet het nog goed.

P.s. Ik zal als ik jullie was maar nooit een xbox kopen < dat is een microsoft product:P *grapje*

Bijdrager
    A

Vond ik ook al zo stom had ik een Playstation 2 gekregen kwam de week daarop de nieuwe versie (die plattere) uit. Ik baalde wel een beetje.

Bijdrager
    Alfetta

ach zoiets had ik ook ooit met een ibook, had ik hem een maand later gekocht had ik een wat sneller model kunnen hebben voor dezelfde prijs. Dat blijf je hebben met computers en elektronica, wil je het nieuwste dan betaal je er voor anders moet je gewoon ff wachten, prijs zakt altijd vanzelf wel!

Bijdrager
    Xigh

Zoiets houd je altijd.
    Ik neem altijd bij zoiets een prijs in m’n hoofd voor waarvoor ik het een goeie prijs vind en dan wacht ik tot de prijs redelijk in de buurt daarvan komt. Zo voel je je nooit genaait. Naja das niet helemaal waar, maar minder dan.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.