3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Fred2Fish

Sony tv & Ext hdd

Mijn ouders hebben een paar maanden geleden een nieuwe tv van Sony gekocht. Op deze tv zit een usb poort waarop je sticks en harde schijven kan steken.
    Als ik een film op mijn usb stick zet en deze dan wil kijken op de tv gaat dit perfect, maar ik vind dit niet zo handig. Ik heb nog een externe hdd van 500 gig van verbatim liggen.
    Ik heb een eerste poging gedaan, maar de tv zag mijn ext hdd niet. Daarna zag ik dat alleen FAT schijven gelezen konden worden. Heb dus mijn ext hdd geformateerd naar FAT.
    Ook vele avi-files niet werkten doordat ze “exotische” videocodecs hadden heb ik een aantal films naar mp4 geconverteerd.

Als ik nu mijn ext hdd aansluit op de tv zijn alle films dubbel zichtbaar, bv; “_V For Vendetta” en dan noggeens de gewone titel. De eerste file werkt niet, de tweede wel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    Pieterr

Nadat je de bestanden het gekopieerd op de USB schijf, kun je dot_clean draaien.

Een andere optie is OptimUSB.

Tips hier gevonden: http://hints.macworld.com/article.php?story=20100306100822744

Bijdrager
    Fred2Fish

Dankjewel ! het is gelukt =) !

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.