10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    kermit

Sony Ericsson Xperia X8

iemand ervaring met deze GSM?

Kan men die eenvoudig syncen met een Mac?

Bijdrager
    Chorro

Een vriendin van me heeft de X8 en een Macbook, synchroniseren kan ze maar hoe en met welk programma weet ik niet.

Bijdrager
    pim939

Kijk anders bij de alles behalve iPhone test daar was ook een android toestel bij

Bijdrager
    veerb

Sony Ericsson heeft een programma voor de Mac, Sony Ericsson Media Sync, maar dat kan alleen overweg met muziek, video’s en foto’s. Voor dingen als je adresboek en kalender zal je de diensten van Google moeten gebruiken vrees ik. Het programma is te downloaden via de supportsite van SE.

(overigens, andere opmerking over de X8: SE gaat hem geen softwareupdate meer geven en de huidige softwareversie is al relatief oud. Alleen de normale X10 gaat nog een update krijgen…)

Bijdrager
    boerke

X8 is gewoon een android toestel,
    en moet je synchroniseren met de “Google Cloud”
    voor het verder synchroniseren naar je mac zijn diverse
    utility’s. Alle info daarover is te vinden bij google.

en anders http://tinyurl.com/6howgo9

Bijdrager
    kermit

hebben jullie een beter advies voor een goedkope “smartphone”?

Bijdrager
    Nickalicious

Ik zou lekker voor Android gaan dan, syncen via de cloud werkt prima.

Bijdrager
    LighScan

Let wel op als je de Xperia X8 overweegt. De X8 krijgt namelijk geen Android updates meer, en blijft dus steken op het verouderde v2.1 :sealed:

Alleen de normale X10 gaat nog een update krijgen…

Klopt, hoewel er tegenwoordig opnieuw geruchten rondgaan dat ze de x10 mini (pro) toestellen ook nog gaan meenemen later op het jaar.

Bijdrager
    1984

Met oudere modellen van Sony Ericsson zoals de K750i kun je iSync gebruiken, echter of dat ook met de Xperia X8 lukt….geen idee?

Bijdrager
    kermit

ben nu aan het twijfelen tussen de Samsung Galaxy Mini en de Sony Ericsson X10 mini

hebben jullie advies?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.