5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    werner

Sony Ericsson t68i en iSync

Data uitwisselen tussen mijn Sony Ericsson t68i en mijn Powerbook G4 12-inch werkt allemaal perfect, voor zover het gaat om beelden, contactinformatie en ringtones, toch is er één probleempje waarvoor ik wel een oplossing zou weten.

Namelijk: de in iCal ingevoerde events verschijnen na synchronisering met de t68i 2 uur vroeger in het geïntegreerde agenda van de t68i. Zaterdag 19 juli 2003 om 15.30u in iCal wordt dus zaterdag 19 juli 2003 om 13.30u.
    Voor zover ik weet (en volgens Mac OS X Programmatuur update), zit alle nodige en meest recente software op mijn Mac).

Wie kan mij helpen?

Bijdrager
    tijs

hey, ik heb het net even nagekeken, en bij mij blijkt het telkens één uur te verschillen.

Bijdrager
    Ruben

Zal ongetwijfelt iets met tijdzones te maken hebben ofzo. Ik ken de telefoon verder niet, maar kijk eens in de handleiding of er ergens een tijdzone is in te stellen en zorg dat ‘ie overeen komt met je tijdzone van OS X. Is eigenlijk het enige wat ik me er bij voor kan stellen…

Bijdrager
    Arwen

Ik heb vandaag ook een PB12″ en een T68i aangeschaft :), en ook ik loop tegen dat ene uur tijdverschil aan:
    Tijden van PB naar mobiel komen 1 uur te vroeg in de kalender, en tijden van mobiel naar iCal komen een uur te laat te staan.

Ik heb alle tijdzone instellingen nagekeken, en andere instellingen geprobeerd (zomertijd, etc) maar niets helpt. Op zoek naar een antwoord, kwam ik op dit forum, maar blijkbaar is er niemand die tot nog toe een goede oplossing voor het probleem weet..:(

Als iemand een (zelf uitgeprobeerde) werkende oplossing weet.. graag

Bijdrager
    2manydjs

Het “moet” wel de zomertijd optie zijn.
    Ik had het zelfde probleem totdat ik hem op zomertijd zette.
    Je telefoon moet nu op “+1h Summertime” staan.
    Zet je PB dan gewoon op “automatisch GMT +1”.
    Let wel even op dat je je telefoon daarna wel weer op tijd moet zetten.

Succes

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.