26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:

Bijdrager
    jappo

Sony ericsson k800i of nokia n73?

Ik zit te twijfelen tussen de 2 telefoons.

Het gaat hier meer om de camera,
    Er zijn vast mensen die de n73 hebben en ik wil graag weten wat voor flits rop zit.
    En voor de foto experts… welke maakt de bste foto’s volgens jullie?
    Hier is een link met verschillen:
    http://www.vergelijking.be/forum/viewtopic.php?p=91851

Alvast Bedankt.

Bijdrager
    aerosoul

Heb niet zo’n verstand van de camera’s die erop zitten..maar als je ’n goede camera wil dan moet je geen telefoon kopen.

Verder zou ik voor de SE gaan puur omdat deze goed mac compatible is en omdat het gewoon een hele prettige telefoon is. Verder een stuk stabieler dan de meeste nokia’s en grafisch lekkerder (mijn ervaring die ik heb opgedaan met het ontwikkelen van mobile applications..)

Bijdrager
    jappo

Ik heb wel een digicam, daar niet van, maar zo vaak neem ik die niet mee en nu is mijn oude telefoon kapot en dan wil ik toch liever voor een goede gaan.

Bijdrager
    Richard

Gewoon lekker de SE kiezen! goede foto’s.. gebruiksvriendelijk.. super osx compatible..

Dat symbian van Nokia is echt twee keer niets…

Maar jah dat is mijn mening natuurlijk……

Bijdrager
    Lexis

SE maakt mooiere foto’s, warmere kleuren, maar ik denk dat de N73 scherper is. En die kleuren kan je wel aanpassen. Ook osx compatible.

Bijdrager
    Electr0n

N73, werkt fijn.
    Mooi en scherp
    Goeie camera.
    Symbian OS:)

Maar Mac OS X compatiable dunnow

Bijdrager
    aerosoul

Symbian is tegenwoordig niet meer iets waar je vrolijk van word omdat het te groot en eigenlijk nog te buggy is.. wat er dus voor zorgt dat ‘r nu al verschillende symbian virussen zijn.

Daarbij vind ik eigenlijk de SE mooier op alle vlakken.

Bijdrager
    jappo

Dat vind ik zelf ook, Heb nu een t630 die dus kapot is maar het was allemaal makkelijk te bedienen en ik heb eigenlijk nooit met nokia gewerkt maar weet iemand wat voor een flits er op de n73 zit?

Bijdrager
    Marresc

Ik ben zelf ook aan het twijfelen tussen die 2. Ik heb een lichte voorkeur voor de SE, omdat deze een betere mac-ondersteuning heeft.

Bijdrager
    Uzbad

Ik stond een maand of twee geleden ook voor de keuze en ben uiteindelijk voor een SE gegaan (W810i). Voornamelijk vanwege de goede compatibiliteit met m’n Macs, maar ook vanwege beter uiterlijk en bedieningsgemak, maar da’s persoonlijk, natuurlijk :wink:

Bijdrager
    Zakske

Symbian is tegenwoordig een klote OS… sorry voor het woord.:roll:

Bijdrager
    jappo

Wat is symbian als ik vragen mag?

Bijdrager
    roblemmen

Bijdrager
    n8n

zoals eerder gezegd te hebben…

”i,N8N”

Mijn vader heeft de N73 via zijn werk en ik heb de K800, na met beiden gespeeld te hebben moet ik echt concluderen dat het ‘Mac’ gevoel bij de Nokia volledig ontbreekt bij mij. Vage iconen waar na een te lange tijd een te kleine en weinig contrastrijke tekst naast/over komt te staan. Weinig is doordacht en het menu zit anders dan ik gewend ben van de oude Nokia’s onhandig in elkaar. Ook kan de Nokia absoluut niet tippen aan mijn flits die met gemak 2 meter haalt. Enkel voor de videoresolutie is hoger en bij de SE eigenlijk onacceptabel. En de luidspreker gaat harder maar hier heb je alleen profijt van bij muziek en je van baggerkwaliteit geluid houdt

de K800 met voorsprong

Moderator
    unSOUND

Ik heb ze van ’t weekend beide in mijn handen gehad…

De K800i maakt echt veel mooiere foto’s.

Dat moet ik toegeven, als Nokia gebruiker.

Bijdrager
    JanSwitchMac

Mijn vader heeft de k800i en het echt een topper! Alles maar dan ook alles zit er op. Geweldige foto’s, zelfs beter als de nieuwe LG (5mp) Hier een uitpakparty: http://www.bright.nl/uitpakparty-k800i-ii

P.S.
    Grote minpunt is toch wel dat je er niet mee kunt snowboarden.

Bijdrager
    Jens B

Hallo,

Ik heb sinds September de Nokia N73 ! Een fantastisch toestel hoor ..

Via Isync synchroniseer ik hem met : Adresboek & Ical ( via Bluetooth met Powerbook G4 )

Even samenvatten wat mij allemaal beviel en wat niet:

+ Super mooi, scherp scherm
    + Scherpe foto’s, enkel in donker ( bv. café ) is hij niet zovéél waard
    + Ligt bij mij perfect in de hand, en in de jeans

– Batterij gaat 2-3 dagen mee, maar stoort mijzelf niet maar kan – punt zijn
    – Toch wel traag toestel, maar dat went
    – Redelijk duur

Als je iets moet weten Just Ask…

Groeten Jens B

PS: Ben nu aan wachten op de Asus P525, ziet er prachtig toestel uit..

Bijdrager
    jappo

Ja wat voor flits zit er op de n73??

Bijdrager
    Jens B

Welke flits..

Weet ‘k hier niet uit m’n hoofd, maar vind je wel op de Nokia site..

Maar van de flits moet je niet zovéél verwachten, vond m’n flits op mijn oude K700i zelf meer geven !

Groeten Jens B

Bijdrager
    jappo

jammaar ik bedoel op de k800i zit een xenon flits (flitsbuisje)
    maar heeft de nokia dat ook of een ledlampje.

Bijdrager
    n8n
    ”jappo”

jammaar ik bedoel op de k800i zit een xenon flits (flitsbuisje)
    maar heeft de nokia dat ook of een ledlampje.

denk led want het stelt niks voor, mn pa heeft m

Bijdrager
    MacMike1970

K800i is een top toestel gebruik hem al heel lang en sync met Imac foto’s zijn geweldig ook met flits

Bijdrager
    lowfi

Op die k800 zit wel zon rot joystickje. Verwachte levensvatting is daarvan is ongeveer 1 jaar;)

Bijdrager
    jappo

en dan is de iPhone er:P

Bijdrager
    MacMike1970

joystickje werkt prima hoor!

Bijdrager
    CaDoc
    ”unSOUND”

De K800i maakt echt veel mooiere foto’s. Dat moet ik toegeven, als Nokia gebruiker.

Als mede-Nokia en Palm gebruiker ga ik helemaal met je mee – SE maakt echt heel goede foto’s… Mijn Palm Treo 680 is echt helemaal bagger.

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.