4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    CyCo_CyBorG

Sony DRU700A Dual Layer

Ik bezit een PB 15″ 1 GHz met combo drive (die al 2 keer de geest heeft gegeven, leest geen cd’s meer, enkel dvd)
    maar als ik nu eventueel een dvd-rw zou willen, zou ik die liefst in een externe 5,25″ behuizing steken, en aansluiten op FW400 of USB 2.0 (of FW800 als ik zo een casing vind)

maar nu is de vraag of dat die dingen compatibel zijn met mac’s, en mac software (toast en iApps)
    zijn er dingen waar ik moet op letten?

alvast bedankt voor de tips en raadgevingen

Bijdrager
    bruno

De meeste DVD-RW doen worden niet ondersteund en daarvan doen de meeste het alleen onder toast.

Extern of intern maakt verder niet uit.

*Specs*

Bijdrager
    Zora la rousse

Ik heb zelf een iBook 12 inch, waaraan een LaCie DVD brander hangt met een Pioneer 106D binnenwerk. Bevalt prima. Intensief gebruik van een ingebouwde CD/DVD drive in een laptop raad ik af, ze zijn meestal niet zo degelijk. De brander staat aangesloten op een 400 FireWire poort.

Wat DVD-RW’s betreft, ik gebruik ze van Sony en Imation. Ik heb er geen problemen mee, zo worden ook door de ingebouwde drive gelezen.

Hier staan gebruikservaringen van CD’s en DVD’s.

Bijdrager
    HSL
    ”Zora

Hier staan gebruikservaringen van CD’s en DVD’s.

als je even zoekt staat er in dit forum ook een topic over gebruikerservaringen met DVD’s en die is al een stuk langer dan 3 pagina’s wellicht dat iemand daar ook iets aan heeft!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.