3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    rkeppel

SONY DCR-PC105

Hallo.
    Ik overweeg een nieuwe camcorder aan te schappen en wel de Sony DCR-PC105.
    Heeft iemand al ervaringen met deze camera en dan bedoel ik :
    Werkt het capturen via een fire-wire kable naar Imvovie? De camera komt n.l. (nog) niet voor op de lijst van Apple.

En heeft iemand na bewerking in Imovie er via IDVD een dvd van gebrand?

Is er iemand die er toevallig ook al een foto’s heeft mee gemaakt en ze ook heeft af laten drukken, ziet dat er een beetje aardig uit?

Met groeten Roel Keppel.

Bijdrager
    JP

Deze camcorder heeft DV in en DV out. Via FW kunnen de tapes in iMovie worden geimporteerd en vanuit iMovie kan een DVD worden gebrand in iDVD
    (iDVD alleen met Apple superdive). Fotoafdrukken op briefkaartformaat zijn goed tot redelijk (het is tenslotte geen digitale fotocamera). Voor aankoop vergeet niet even naar de prijzen te kijken op http://www.kieskeurig.nl. De verschillen zijn groot. Advies koop ook een goed statief.

Bijdrager
    Ali B

Wij hebben er zo een thuis liggen. Hij werk perfect met de apple software alleen zou ik aanraden om een extra batterij te komen met name een NP-FM50 waarmee je meer dan 150 min kun werken de standaard is nl veel te rap leeg. Foto’s zijn ook leuk alleen druk ik die bijna nooit af ik bewaar ze in mijn iphoto libary en toon ze dan gewoon op mijn laptop…

Ik ben er heel tevreden mee

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.