5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Gianluca

Sony Cybershot P200

Hallo:)

Ik heb al een tijdje gezocht naar een antwoord op mijn vraag, zowel hier als op de site van Sony maar nergens kan ik verder geholpen worden..ik hoop echt dat men mij hier wat kan helpen:)

Dus, vroeger had ik een Windows (jaja ik weet het;) ) en toen heb ik een Cybershot gekocht en dat werkte perfect maar het geheugenkaartje was NTFS, DOS ingesteld (als ik het me goed herinner) en altijd als ik het nu met mijn iMac G5 verbind en probeer om foto’s over te zetten, zowel langs Finder als langs iPhoto, dan mislukt dit iedere keer.

Wat kan ik nu doen?Moet ik echt een nieuw geheugenkaartje kopen wat toch wel nogal duur is tegenwoordig.Kan ik het bestandssysteem van dat kaartje of van de Cybershot niet wijzigen zodat ie terug perfect werkt net zoals ie vroeger, en nu nog steeds, perfect werkt en zich synchroniseert met een Windows machine..

Dank bij voorbaat!:)

Bijdrager
    SeaTrue

heb er geen idee van maar kan je niet proberen je kaartje als fat te formatteren?

Bijdrager
    bieker

Kun je je geheugenkaart niet gewoon in je Cybershot formateren? Die ik ook vaak in mijn Canon en die werkt uitstekend met mijn iBook.

Bijdrager
    zimmen

Gewoon formateren in je CS ja … lijkt me heel sterk dat die er dan als NTFS uit komt …..

Desnoods formatteren via diskutil ofzo

Bijdrager
    Gianluca

Wel ik heb al een tijdje liggen zoeken naar de optie om de fotocamera te formatteren maar nergens vind ik die optie.Niet in de cameraopties zelf en niet in Finder wanneer de Cybershot verbonden is met de Mac.

Help?:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.