10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    optizien

Sonos play 5 + Dr.Dre draadloos headset

Hallo, ik ben op zoek naar een oplossing/switch zodat als ik mijn draadloze headphones wil gebruiken via de uitgang van Sonos play 5….dus speakers even zat dat ik door simpele handeling draadloos geniet via mijn headset ( draadloos)? Dus geen tientale muisklikken of 3 draadjes te verwisselen..mijn motto =
    Simplicity…!
    Wie denkt mee…?
    Groet Optzien

Sleutelbeheerder
    Night

Zit deze functionaliteit niet in de Sonos app? (heb zelf geen Sonos, dus kan ook niet even kijken voor je)

Bijdrager
    makasa

waarom via de Sonos? Kan toch kan toch via je device. Sonos gebruikt wifi en jou draadloze headphone BT denk ik.

Bijdrager
    tim85

Been there, done that:wink:

Wat je nodig hebt is een bluetooth ontvanger die je aan je sonos hangt, die je wireless can connecten met je Beats.
    Deze werkt bij mij: http://www.amazon.com/Avantree-Bluetooth-transmitter-installation-required/dp/B0053R6ESC
    kost een paar tientjes, en heeft een usb/battery.
    Dan moet je wel telkens het stekkertje even in of uit halen natuurlijk.
    audiokwaliteit is prima voor zover ik het kan beoordelen.

Bijdrager
    tim85

@makasa: nee, kan niet, vermits de app direct de sonos devices aanstuurt, er gaat geen audio door de sonos app.

Bijdrager
    makasa

Ik gebruik dan de Sonos App niet maar bijvoorbeeld Spotify of een andere App die de muziek die wil afspelen afspeeld. Sonos gebruik ik alleen als speaker en niet icm een hoofdtelefoon.

Moderator
    Koen van Tongeren

Uhm, misschien ben ik gek (of begrijp ik je niet), maar de PLAY:5 heeft toch helemaal geen audio output? Er zit alleen een 3,5mm audio input achterop, om bijv. een AirPort Express/ AirPlay op aan te sluiten.

Wat jij voorstelt vereist een SONOS CONNECT. Daar zit via RCA (tulp) een audio output op. Die kun je dan bijv. aansluiten op het Bluetooth-apparaatje wat hierboven genoemd wordt.

Bijdrager
    SunKeeper
    Moderator
    Koen van Tongeren

Aaaah, je hebt het over het oude model. Dan snap ik ‘m.

Bijdrager
    SunKeeper

Wacht, er is een tweede generatie sinds een paar maanden. Dat had ik dan weer nog niet gezien.

Deze: http://tweakers.net/pricewatch/474453/sonos-play5-(gen2)-zwart/specificaties/

Die heeft inderdaad geen uitgang voor zover ik zie.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.