4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Groentenboer

Sonos, Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, Pinterest op Apple Watch

Enige tijd geleden schreef ik onder een review over de Apple Watch het volgende:

Sonos, Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, Pinterest: allemaal apps die niet beschikbaar zijn voor de watch. Je moet dan vervangende apps gebruiken die allemaal net niet of of via een omweg doen wat de oorpsronkelijke apps op je telefoon wel doen. Vond de Watch dan ook geen toegevoegde waarde hebben en zeker geen handig verlengstuk van de iPhone.

Neemt niet weg dat ik nog staads graag een Apple Watch wil hebben. Maar dan wil ik wel de genoemde apps kunnen gebruiken eventueel met 3rd party apps. Mijn vraag is dan ook: hoe gebruiken jullie genoemde apps op de Apple Watch? Of zijn er nog steeds geen werkbare alternatieven?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    SvS

WhatsApp berichten komen wel vanzelf binnen. Alleen het kunnen reageren is beperkt en afbeeldingen blijven vaag.

Twitter is met app Chirp bijv. Met in-app aankopen kun je de app wat meer uitgebreider instellen. Met gratis gedeelte is goed voor paar laatste tweets (ik gok 20?) en 5 populairste trends. Voor tijdens het wachten of zo is dit voor mij voldoende.

Waarom zou je Instagram en Pinterest op je Watch willen hebben? Dat zijn juist de apps met veel foto’s. Mijn ervaring is dat dat niet prettig zou werken. Hier geen Facebook!

Sonos, soms moet je beetje Googlen om tot antwoorden te komen. Zie hier.

Bijdrager
    plonserd

Twitter: Chirp

Sonos: Lyd for Sonos

Instagram: Lens

De enige die ik echt gebruik is Lyd.

Bijdrager
    Groentenboer

Bedankt tot zo ver.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.