7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ronald

songteksten naar ipod werkt niet

Even kort vraagje.

ik heb ipod photo.
    nu heb ik in Itunes bij de songs album cover en de teksten.
    Als ik de songs naar de Ipod overzet krijg ik die echter niet op mijn ipod te zien. wel album cover.

Mijn dochter heeft een nano en daar werkt het wel.

Iemand enig idee?

Bedankt

Bijdrager
    KarelWillem

Ik wist ├╝berhaupt niet dat dat kon. Hoe doet ze dat dan? En waar zie je die songteksten?

Bijdrager
    Furious

Volgens mij kun je ze alleen maar zien onder Extra > Notes.

Bijdrager
    coenremmelts

als je in iTunes de songtekst ( :apple: + i ) toe hebt gevoegd en het nummer op je iPod (4e weet ik niet zeker iig de 5e gen of nano) hebt gezet kun je door drie keer (dacht ik) op de middelste knop van je clickwheel (de OK knop zeg maar) te drukken de songtekst tonen

succes

Bijdrager
    ronald

inderdaad, als nummer speelt op de middelste knop drukken, dan krijg je album cover in groter formaat, nog een keer en dan zou je songteks moeten krijgen, wel op de nano maar niet op de ipod photo dus.
    ipv songtekst verschijnt nu de mogelijkheid om aantal sterren toe te wijzen.

lijkt een “foutje” op de ipod photo t ezijn. software die er niet opstaat?

het gekke is dat als je de ipod via itunes afspeelt die dan weer wel de songteksten laat zien.

maw, ze staan er dus wel degelijk op maar niet op de ipod standalone te zien.

Bijdrager
    BranDius
    ”ronald”

inderdaad, als nummer speelt op de middelste knop drukken, dan krijg je album cover in groter formaat, nog een keer en dan zou je songteks moeten krijgen, wel op de nano maar niet op de ipod photo dus.
    ipv songtekst verschijnt nu de mogelijkheid om aantal sterren toe te wijzen.

lijkt een “foutje” op de ipod photo t ezijn. software die er niet opstaat?

het gekke is dat als je de ipod via itunes afspeelt die dan weer wel de songteksten laat zien.

maw, ze staan er dus wel degelijk op maar niet op de ipod standalone te zien.

Heeft iemand al een oplossing voor het bovenstaande probleem?

Bijdrager
    ArjanW

Enkel voor de laatste lichting iPods, helaas.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.